pondělí 3. března 2014

# Loužička slov # Shopaholic

Nejen shopping - Jen počkej zajíci

1) Pomalu se to tu začíná stávat víc mým deníčkem než nějakým blogem se smyslem...ale tak ani mi to moc nevadí :D. (Plzzzz až Vás začnou ty moje kecy nudit, napište mi to...nejlepe včas :D).
Tenhle "první" školní týden je vážně totálně na hlavu. Začala jsem se svou praktickou části, která spočívá v sepsání 6 kazuistik (případových studiích) o osobách z menšinové sexuální orientace. Můj první rozhovor byl s pánem starším 60 let a řeknu Vám, že tak psychicky mimo po odchodu jsem už dlouho nebyla :D. Dozvěděla jsem se tedy hodně zajímavých věcí, které nikde nenaleznete v odborné literatuře, protože toto téma nebylo v době komunistické nikterak zpracováno a zpětně se to dělá těžce, nicméně jsem také viděla několik nahých fotek a bylo mi řečeno, ať přijdu ukázat přítele.

2) Teď ta lepší věc - byla jsem nakupovat!
V Marks&Spencer :D jak jinak.... Jelikož mám od nich kartu, tak mi chodí pravidelné e-maily s informacemi. Sice takové e-maily moc nemusím, ale tyhle ani nijak často nechodí a jsou vážně pro mě vysoce informativní. Jako teď, když mi napsali, že je 20% sleva na kávy a sušenky, a také můžete zakoupit omáčku+těstoviny za 120 Kč dohromady. A to se prostě vyplatí

Koupila jsem si tedy Chocolate cookies za 23 Kč

 dále těstoviny, jejíž typ jsem zatím neměla, s italskou omáčkou.... :3



a nakonec ještě Wine gums, které padly za vlast dříve než jsem je stihla foto-zdokumentovat.
Ten den jsem zjistila, že u nás otevřeli i Veselou veverku, takže jsem nemohla odolat a nekoupit si své 2 slabosti.

 - japonskou směs (19 Kč za 100g - a to se vyplatí hned 2x!)
- fondánové bonbony, které jsem začala milovat poté, co mi je poslala Selina z Anglie ♥



V Levných knihách jsem si koupila další knihu! Jmenuje se Banka těl a je to i zajímavé, takové scifárny s trochou akce mám ráda :3.

Nakupuju hodně i na e-bay, ale asi ne věci, kterými bych se tady pořád chlubila. Převážně to jsou komponenty pro můj projekt 4 z tanku a pes - mini lightsabery a Tardis přívěšky, a navíc jsem se rozhodla rozjet ještě něco dalšího naopak orientovaného víc na mou roztomilejší stránku (nakoupila jsem květiny), což už sice mám pojmenované, ale zatím se takto nechci prezentovat.
Napište mi, co jste si naposled koupili Vy?  Pro co chodíte do M&S? Jaká kniha Vás zaujala? A zda a jak se kreativně projevujete?

11 komentářů:

  1. Awwh, ty bonbony vypadají skvěle!! :'3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud jsi neměla, tak musíš vyzkoušet ! :3 I když prozatím vyhrávají ty s vanilkou z Anglie :)

      Vymazat
  2. KDE otevřeli tu Veverku?! :D Musím ten fondán zkusit!!!
    A do M&S jsem se nakonec nedostala. :'(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Kerolajně v přízemí kousek od Nanu Nana.... to je škoda :(, ale zas peněženka nebude plakat :D

      Vymazat
  3. Veselá Veverka vypadá podle netu skvěle, škoda, že nevím o tom, že by byla v Brně :-( Ceny jsou fajn a mají tam i oříšky v karobu, což bych chtěla zkusit, tak snad otevřou něco i v Brně :-)
    A do M&S se pořád chystám, ale tím, že je to až v Olympii, tak se mi tam nikdy nechce :D
    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veverka je tuším ve Vaňkovce :) (nebo tam aspoň kdysi byla) Ta Olympie je dost zabitá no ....a vzhledem k tomu, že jsem v Brně převážně v létě, tak mě ta cesta zabíjí víc než je zdrávo, takže tě chápu :D

      Vymazat
  4. Tedy, opravdu by mne taková zpověď toho pána zajímala, máš krásné téma a je dobře, že tě baví a přináší ti něco :) Bude pak někde tvá bakalářka k přečtení?
    Sladkosti vypadají velmi jedle,až moc. :D Do M&S nechodím, je to také dáno tím, že ho tu nemáme,ale vím, že se mi tam věci většinou líbí:) O mých posledních nákupech raději hovořit nebudu, je jasné okolo čeho se točí xD Co se kreativity týče, projevuji se maximálně na dollkách ^^
    Jinak mne osobně nevadí, že je to takové deníčkové, myslím,že články jsou moc zajímavé a rozhodně s nimi nenudíš .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bakalářské práce naše univerzita nezveřejňuje, ale pokud dostanu titul, tak Ti ji na požádání nechám přečíst :). Upřímně se po této zkušenosti i docela bojím té další (už mám další kontakt, tentokrát na pár)....je to pro mě jako nový svět a teprve teď zjišťuji, že jsem se několik let nepohybovala v něm, ale na jeho okraji.
      Sladkosti taky byly snězeny...a rychle :D. Ano, vím, kde utrácíš a musím říci, že pro mě to je umění. Moc ráda se na tvé výtvory dívám nejen a právě proto, že mají duši.
      To jsem ráda, že si to myslíš :))

      Vymazat
  5. Mňam, všechno bych ti nejraěji snědla :3 A na tu knihu už tak dlouho v knihkupectvích koukám! :D

    Je mi moc líto, že ti ode mě Veve musela vyřídit negativní odpověď. Teď mi bude nadosmrti líto nejen, že se nemůžu účastnit Japonského jara, na které jsem se rok těšila, ale i že je to další akce, kde se s tebou minu... Bohužel, jak ti asi Vevuš vysvětlila, jsem ale měla ošklivou nehodu na bruslích a s takhle pochroumanou rukou a ramenem tento týden nikam nemůžu =______=

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ely, pokud bych to všechno stále měla a tobě by to dovolovala sníst ta tvá jídelní zdrženlivost, tak bych se mile ráda podělila! :) No v knihkupectví jsem ji viděla za 269 Kč, tak nevím, co najednou dělá v Levných knihách. Ale upřímně, kup si ji! a dychtivě čekej než nám někdo přeloží další díl....a nebo si přečti ten anglický ..(to se mi fakt nechce, vzhledem k počtu knih, které mám rozečtené v aj).

      Taky mi to je moc líto. A ano Veve mi ještě před tím, než jsi napsala, stihla oznámit, že ses nám pochroumala. Následovalo několik minut, kdy jsme řešily, že máš vážně "štěstí". Ach, je mi to tak líto, že máš zase jiným způsobem špatné zdraví. :( Naše (ne)setkání Ti určitě líto nebude, protože my se prostě někde potkáme....třeba v létě na Natsuconu :)). Co se týče Japonského jara...budu ráda, jestli trefím na přednášku :D a tobě o tom určitě hodně lidí poreferuje nebo tady něco nasdílím, i když vím, že to není jako bys tam byla přítomná. Přeju Ti brzké uzdravení :* PS: Máš můj obdiv, že dokážeš datlovat na klávesnici, pokud nemáš osobního písaře :D.

      Vymazat
    2. Jsi zlatá <3 Já si ji nekupuju ze strategických důvodů, abych měla po ruce jen čtení na státnice, kterého mi ještě bohužel hromada zbývá, ach :D Snad ji potom ještě někde seženu :3

      Hrozně moc se těším, až tě konečně někdy potkám :) Už to pomaličku začíná připomínat mou a Vevinu setkávací anabázi, kdy se nám konečně povedlo střetnout až po mnoooha letech internetového přátelství ^^' A moc se taky těším, až sepíšeš nějaké zážitky z Jara :)
      K P. S. - No jo, alespoň k něčemu ty své hudební nástroje mám, udělaly mi čipernější prsty :D

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: