úterý 18. března 2014

# Japonsko # Loužička slov

Zprávy ze světa K.F.

V zájmu refreshe mé Kawaii přednášky jsem se rozhodla zveřejnit několik skvělých stránek, které jsou pro nás dostupné a také několik těch, které bohužel pro naši zemičku dostupné nejsou.

1) Blippo - Japan & kawaii shop
Odkaz na jeho stránky najdete ZDE. Jde o e-shop(ale mají i kamenné prodejny) prodávající japonské časopisy, cukrovinky, doplňky a také nějaké ty plyšáky a zboží z papírnictví.
Velká výhoda nebo lákadlo je free worldwide shipping. Jasně, že nikdy není nic free a někde se to odrazí, ale momentálně tam probíhají -80% slevy, které jsou vážně dobré. Časopis KERA za 300 Kč? Not bad!

Prozatím jsem neobjednávala, ale už si brousím zuby a (bohužel až) po státnicích si snad konečně pořídím nějaký Sentimental circus nebo Gloomy bear-a ♥.

Určitě hodně věcí seženete levněji na ebay, ale zase ne tak široký sortiment.
2) Marimo Marshmallow Store
Marimo je e-shop přeprodávající japonské sladkosti. Odkaz zde
Poštovné se odvíjí od váhy zboží a může být zasláno se sledovacím číslem nebo bez (levnější varianta). V nějakém review jsem četla, že jsou ochotni napsat na balík menší cenu.
Rozhodně je lákavý výběr, ale to poštovné (17 dolarů) je zabíjející. Hodně věcí seženete levněji na ebay.
Osobně na tuto stránku chodím jen sledovat videa o přípravě sladkostí :D.
3) Kawaii box (neplést s kawaii monthly)

O Kawaii monthly jsem už psala. Balíček plný kawaii věcí od známých firem za 19 dolarů (i s poštovným). První mi přišel fajn a docela bych řekla, že se to i zlepšuje, ale za ty peníze.....really nic moc!
U unpacking videí na YT jsem náhodou našla jiný balíček nesoucí podobný název Kawaii box. Tento box stojí 20 dolarů (s poštovným). Slibuje obsah 5-8 kawaii věciček a review vypadají mnohem líp než u Kawaii Monthly, ale bohužel zasílají jen do anglický mluvících zemí - USA, UK, Canada.
Brečela bych, že tak skvělé věci neposílají k nám :(. Budeme se muset spokojit s kawaii (nic moc) monthly boxem s worldwide shipping.

4) Skoshbox
Box plný japonských sladkostí a snacků můžete najít na těchto stránkách. Stojí jen 12 dolarů včetně poštovného, ale posílají jen do USA. Z nějakého review jsem vyčetla, že se jedná o dobrý výběr s klasikami.


A to je prozatím vše. Mnoho obdobných boxů ještě nabízejí francouzské stránky, ale tam mám obavu, že také rozesílají pouze po Francii. Asi jsem se blbě narodila nebo mám málo kontaktů. Strašně ráda bych vyzkoušela i ostatní boxy a obchůdky rozesílající i mimo Evropu.

5) Oyatsu box
Další potravinový japonský box k nalezení ZDE. Stojí 25 dolarů/ měsíc s poštovným zdarma. Opakuji si dokola "oyatsu" a najednou mě napadá Oyatsu Caffé - ano, má s ním co do činění.
Oyatsu box slibuje klasické ale i moderní verze sladkostí, kterých můžeme v jednom balíčku najít 7-15. V březnovým jich bylo k nalezení 11 a řekněme, že to vážně nevypadalo špatně. No...sami posuďte:


Znáte nějaký podobný e-shop? Už jste si něco objednali?

8 komentářů:

  1. Děkuju moc za zajímavé odkazy! ^^
    Zvažuju objednávku z prvního obchodu, achjo :D Škoda, že tolik zajímavých věcí funguje jen v USA :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš za co a zároveň přijmi mou malou omluvu za pokušení v podobě prvního obchodu :D.
      Našla jsem několik dalších boxů i mimo USA, ale už mi nepřišly tak lákavé. Např. http://snacksjapan.com/?b a http://www.candyjapan.com/

      Vymazat
    2. Vypadají zajímavě, ale máš pravdu - ty, které jsi vybrala do článku, se zdají být lepší :)

      Vymazat
  2. Blippo vypadá jako skvělý obchod, už nad ním slintám delší dobu. Hlavně nad plyšáky Gloomy Bears, ale zatím odolávám :D A kawaii box taky sleduju už nějakou dobu, vypadá vážně úžasně, stejně jako ten poslední box, o kterém jsem do teď neměla tušení, ale je škoda, že nezasílají do Evropy :-(
    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Extra kvůli tobě jsem přidala ještě jeden box, který je nyní posledním a posílá i do Evropy. Chtěla bych ty sladkosti zkusit, strašně moc...ale radši se poddám Gloomíkovi :3

      Vymazat
  3. Proboha!! Já tě zbožňuju! Díky tobě vím, kde prodávají GLB jinde než je ebay a novooou <3 *slintá*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tedy nemáš za co :) Snad si stihneš objednat ještě ve slevě :))

      Vymazat
  4. Tedy, děkuji moc za parádní odkazy, škoda těch e-shopů, které neposílají do Čech, zrovna tam bych si vybrala. Jsem pro další takové články :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: