čtvrtek 13. března 2014

# Kultura

Korejský objev

Rozhodla jsem se po čase zase přispět špetkou umění, která snad obohatí Vás, tak jako obohatila mě. Nestačím žasnout nad jedním, v poslední době hodně populárním, korejským fotografem.
Jmenuje se JeeYoung Lee a jeho fotky jsou jedno malé (nebo velké?) surrealistické kouzlo. Spousta článku o něm, které jsou k nalezení na internetu, obsahují v názvu slovní spojení no-photoshopped. Čemuž jde velmi špatně věřit vzhledem k tomu, jak fotografie vypadají.

Studio Leeho se nachází v Seoulu a je považováno za pidi (mini), protože jeho rozměry jsou 3,6 x 2,4 x 4,1m. Navíc všechno, co člověk vidí na jeho fotografiích je vyrobeno ručně. Opravdu mě jeho smysl pro detail nadchnul.

Momentálně se jeho fotografie vystavují ve Francii a já bych byla moc ráda, kdyby něco takového jednou došlo i k nám. Prozatím můžeme snít spolu s ním pouze takto na dálku.













6 komentářů:

  1. Beautiful, cool and creative :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky jsou úžasné jako z Říše divů, hlavně když nejsou upravované :-)

    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou kouzelné, nedávno jsem je viděla díky komusi na FB a spadla mi čelist :)

    OdpovědětVymazat
  4. WOW! Ty fotky jsou fakt neuveritelne. Fakt jak z Rise divu, jinak se to napsat neda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Také jsem o něm nedávno četla a myslím,že je to neuvěřitelné, opravdu jak z nějaké krajiny snů. Je to prostě umělec :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: