pondělí 24. března 2014

# Knihy # Kultura

Knihy místo divadel

Měla jsem za to, že březen je měsíc divadel. Tuším, že jsem to někde četla tedy....a hle (*pro jistotu googluje*) - je to pravda. Tak ono jde o nějaký festival v Králove-hradeckém kraji!
A jinak tedy 20. březen je Světový den divadla pro děti a mládež.
21. března následuje Mezinárodní den loutkového divadla a konečně 27. března - Mezinárodní den divadla.

Už se ničemu nedivím, i když možná ano. Místo návštěvy divadel se věnuji návštěvám knižních burz a bazarů. Což je na jednu stranu fajn, ale na druhou jsem měla naplánované návštěvy divadla, jenže nejlepší představení jsou prostě vyprodané až do léta. :(

(Co je to asi za hru?? :))

O tom, že v blízkém zámečku, který neslouží jako zámek, ale spíše kulturní středisko, se pořádají burzy knih jsem už psala (myslím :D). Průměrně jsou 3x ročně a já se o nich dovídám náhodou. Trvají 5 pracovních dní a jsou tvořeny převážně vyřazenými knížkami z městské knihovny nebo darované staršími lidmi. Ačkoliv jsme s kamarádkou objevily i časopisy Top dívka a Bravo girl! :).
Musely jsem si udělat všechny testy a otázkami z poradny jsem snad pobavily celé autobusové nádraží :D.

Hned po zámecké knižní burze se v ostravském Avionu "slavil" víkend knihy, kde byla spousta doplňujícího programu a burza, která trvá až do 6.4.2014.
A nakonec mé úlovky:

E.M.Remarque - Černý obelisk (uloveno v Avionu)
B. Stinson - Borcův kodex (Avion)
A.CHristie - Vražda na faře (Avion)
Lustig, Kundera, Škvorecký (uloveno v zámečku)
V. Páral - Veletrh splněných přání (zámeček)

Knihy od S. Kinga nejsou z burzy, ale uloupeny z chaty koupené mým potenciálním švagrem. Loupež se tedy úplně nepovedla, protože jsem za ně slíbila Stmívání, které mě ale stejně bude stát jen 145 Kč. :3

Prosím, pochlubte se kulturními akcemi, které máte ve svém okolí ....nebo knihami, které jste si v poslední době koupili či odněkud vzali.....nebo divadelním představením, na kterém jste byli :).

6 komentářů:

  1. Skvělé knihy, já naposledy byla na muzikálu Do naha a byl opravdu skvělý. Městské divadlo v Brně je prostě zázrak. A já si v poslední době pořídila (nebo ke mně přišly) spíš knížky o umění :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna na Do naha bych chtěla jít v Ostravě - úplně mě ten jejich titulek Donaha! (aneb Holé dupy) láká :D. Jakou formou to měli pojato v Brně?
      Jaké knihy o umění? To mě zajímá ^^.

      Vymazat
  2. Parádní knižní úlovky :)
    Sdílím tvé rozhořčení, co se vyprodaného divadla týče. Šla bych, až bych brečela, ale poslední roky je Myron pořád totálně vyprodaný. To mi prosím někdo řekněte, kdo má tu odvahu si kupovat lístek měsíce dopředu? Co když bude daná osoba nemocná, pracovně vytížená, (po smrti)...? Chm.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejenom Myron, už i Bezruči! Fakt nevím, kam budu chodit. Pravdou však je, že do Myronu jsem loni vyhrála lístky takže jsem se tam aspoň jednou utrhla.
      Třeba je o lístky fakt takový zájem, že by to daná osoba v pohodě prodala, možná i s navýšením :D

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: