úterý 1. dubna 2014

# Loužička slov

Jen počkej zajíci 25

Veřejná omluva krásnonohé Johance - fakt nestíhám psát bakalářku, takže se kafe odkládá na neurčito. PS: Snad přijdeš na ten piknik, kam jsem Tě pozvala :D

1) Jak je výše zmíněno NESTÍHÁM!
Co se týče BP, počet stran by splněn byl, ale myšlenkovitě jsem tak ve 3/4.

2) Kvůli bodu 1 nemám chuť na konverzaci s lidmi
Už jsem fakt dlouho sama od sebe nenapsala svým přátelům. Nešla jsem skoro s nikým ven. Pokaždé když někdo napíše, tak se vymluvím. Jsem hrozná, zlá, ošklivá, ale někdy....prostě nemám chuť si s někým povídat.

3) Kvůli bodu 1 nespím.
A taky kvůli časovému posunu. Zapůsobilo to na někoho obdobně? 

4) Má oblíbená kapela Iné kafe o mně složila song :3 (asi už dávněji, ale objevila jsem ho teď :D)
5) Napsala jsem Zerudě o candy swap a souhlasila!
Dnes 1.4.2014 mi přišel balíček! *nadšeně se cpe karamelkama*
První zjištění - nedejte na vzhled čokoládových bonbonů. vždycky překousnout nejdou
Druhé zjištění - české Slávie nejsou originální
Chystají se další zjištění, ale ty asi zveřejním na svém FOOD blogu, když už jde o jídlo :)

6) Konečně jsem si po 3. matchovém článku od Ely pořídila matchu. Díky díky, moje věčná inspirace! Tak mě napadá, že bez té metličky to bude ještě improvizace :D.

7) Drazí Ostraváci a okolňáci, už jste byli v antikvariátu Fiducia pro svou placku proti bourání Ostravice-Textilie? Zajděte, chystám se také.

14 komentářů:

  1. S bakalářkou jsme na tom podobně, ale já se rozhodla jít na státnice až v září, protože jsem zjistila, že náš úžasný obor nemá v září opravný termín, takže kdybych to v červnu nedala, tak musím čekat půl roku na opravu (velmi logické), tak aspoň budu mít víc času na učení a bakalářku. Navíc mě vedoucí řekla, že nechce, abych to měla o tolik delší, a že to prostě musím zkrátit, takže jsem minulý týden psala poslední kapitolu, zkracovala předchozí dvě a teď mě to s její povahou nechá tak 10krát přepsat :D Nejhorší na tom je, že jí můj text přijde na odbornou práci moc čtivý a netuším, co s tím mám dělat :D
    A osobně mě ještě vytáčí problémy s GFC, které blogger nedokáže ani po dvou týdnech spravit :D
    Little Notes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjo tak to máš na jednu stranu můj velký obdiv, že ses rozhodla to odložit. U nás na sekretariátu jsou v šoku z toho, že chceme jít všichni teď :D. Na druhou stranu asi bych nechtěla přepisovat mou práci víc než 1x. Navíc na něčí popud. Pokud si stojíš za tím, žes ji zpracovala, věnovala tomu čas, tak prostě musí být dobrá. Snad jen něco doladit, aby byla lepší. Jinak se čtivostí mám problém v praktické části, kdy tedy konečně píšu "z hlavy", taky tam té odbornosti moc není :D.
      S GFC jsem se taky nervovala, ale po x aktualizací to sem tam načte. grrrrr :-/

      Vymazat
    2. No ono se pro mě právě moc nemění, termíny bývají před začátkem semestru, aby se mohlo nastoupit rovnou do nového. Takže když mě vyhodí, tak jsem až do září student a pak bych šla v lednu. Když půjdu v červnu a vyhodí mě, tak jdu na opravu stejně až v lednu a do tý doby jsem bez práce a bez školy :D Navíc mám podanou přihlášku na dějiny umění, takže když dám státnice, tak nastoupím na bakaláře dějin umění a můžu češtinu konečně uzavřít :D
      A jinak člověk nemá moc možnost to nepřepisovat, když vedoucí odmítne vést práci delší jak běžných 30-40 stránek :D

      Vymazat
  2. Psala jsem seminární práci, což je jistě o mnoho lehčí než bakalářka, ale taky jsem z toho měla nervy a nespala, takže tak nějak maličko tuším, čím si právě procházíš. Změna času na mě zapůsobila dost...Dělám všechno o hodinu později. Mám jít se psem v sedm, ale jdu až v osm :D Chvilku to potrvá než si zvyknu >__<

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokud nechodíš spát o hodinu později a o hodinu později nevstáváš třeba do školy, tak je to dobré :D.
      Seminární práce už mi teď příjdou jako brnkačka, ale na střední jsem z toho byla taky hotová. Když se tak koukám na mých 90 státnicových otázek, mnohem radši bych si udělala mou 250 otázkovou maturitu :D.

      Vymazat
  3. Řeknu ti, že jsi na tom lépe než já. Ale dobrá, odpuštěno. :D
    Piknik ale asi bohužel nestihnu. Spíš bych zase třeba zašla do Ikey :D

    A placku už hrdě nosím! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, až budu mít odevzdáno, jdem do Ikey (tzn. kolem 25.4. - před nebo po).
      Uuuu placku Ti závidím, doufám, že na mě ještě zbyde ^^

      Vymazat
    2. No to možná dopíšu ještě později... :D

      Vymazat
  4. Já se tebou taaaak soucítím - mám to s psaním bakalářky a vytížeností stejně :(
    Už se moc těším, až ti škola dovolí trochu oddechu a budeš mít čas na sepsání článku o candy swap balíčku ^^

    Doufám, že ti bude mačča chutnat a nevraždíš mě, že jsi kvůli mě utrácela :D Šlehátko z IKEA nevedeš? Tím se to skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo máme to hrozné, už se těším na ten měsíc "jen" učení otázek :D.
      Až všechno ochutnám, tak ho napíšu :))
      Nevím, jaké myslíš, ale mám šlehátko ještě po babičce, tak třeba to bude ono :).

      Vymazat
    2. http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/30100041/ Todlecto :) Mám zatím zkušenosti, že to mívá doma opravdu každý, proto to zmiňuju :3

      Vymazat
    3. O.o tak to sice mám už několik let, ale nakonec jsem rozmíchávala klasickou malou metličkou. Čaj se bez usazeniny nepovedl, ale mlíko pěnu mělo :)

      Vymazat
  5. Měla jsem to tak také. Kvůli nestíhající bakalářce se u mě objevil veliký spánkový deficit, nebavila jsem se téměř s nikým a cítila se pod psa. Mám takový pocit,že už to asi k tomu patří,až ji odevzdáš,vše odpadne :)

    Jinak se těším na článek o swap balíčku :) Tak ať se bakalářka podá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na den odevzdání čekám jako na spasení, nicméně si vzpomínám, jaký jsi měla den odevzdání ty a upřímně se toho fakt děsím!
      Brzo bude :) (tak do týdne :D:D:D)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: