sobota 5. dubna 2014

# Loužička slov

Jedním prstem maluju

Po všech těch umělcích, které jsem zveřejnila, přichází na řadu můj ukazováček pravé ruky :D.
Jednou jsem z nudy "ukradla" tablet mého Drahého a spustila nějaký program na japonskou kaligrafii. Nicméně mi to nedávalo žádný návod, jak kreslit. Objevila se pouze bílá obrazovka a možnost vybrat si druh štětce a barvu.
Začala jsem si tedy kreslit, a tak to dopadlo:

Květina
 Koťátko
 Králíček s mrkví

Prasátko

 Myška
 Domek
 Medvěd
 Husa
 Kohout
 Šnek
 Lištička
 Objetí koťátka a lištičky

Někdy když prostě není, co dělat, kreslím. A tohle je pro mě takový upgrade Windowsového Malování. No neděláte to sem tam taky?

3 komentáře:

  1. Jů, to jsem vždycky chtěla zkusit :3
    A líbí se mi to :)
    Jen dotaz ... "objetí koťátka a lišky", nebo "koťátka, oběť lišky"? ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hh to jsem ani nedoufala, že se někomu moje čmáranice budou líbit :D.
      Je to objetí - koťátko se s lištičkou objímají. Na základě toho, že "přenesení" vnější podoby je metafora. Tak to poslední tedy nazývám metaforou na můj vztah :D

      Vymazat
  2. U mně vede králíček s mrkví a prasátko! :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: