úterý 22. dubna 2014

# Japonsko # Shopaholic

Candysan - review

Sponzorováno z mé vlastní kapsy!
Sledováním youtuberek jsem nějakou náhodou našla stránku http://candysan.com/, která obsahuje hromadu levných sladkostí z Japonska. Free shipping se nekoná - poštovné se platí dle váhy! Takže jsem napsala pár lidem okolo, jestli by si něco napůl neobjednali se mnou a nakonec do toho se mnou šla Saki!

31.3.2014 jsme si po dlouhém vybírání zakoupily každá 6 sladkostí. Ihned proběhla platba, která byla kolem 26 dolarů. Saki si objednávala hodně bonbonů a podle toho pak její částka vypadala.

4.4.2014 mi dorazil mail, že balíček byl odeslán (bez sledovacího čísla - nebudu platit víc přece).

Dnes 22.4. 2014 dorazil "small packet" ke mně domů. A small mi teda vůbec nepřipadá.


Uvnitř jsem nalezla přesně to, co jsem čekala :)) a k tomu ještě opravdu mini "dárečky" na ochutnávku navíc. Bohužel fakt netuším, co to má být - japonsky neumím :D na jednom je napsáno "BAKE", ale to mi asi taky nic moc neřekne :D.

Z této pomyslné hromady je pro Saki toto:
DROPS 120g v plechu, JUU-C, JUU-C energy, žvýkačky One Piece s plakátkem, Pokémon ramen,       E-ma ovocný mix, 2 mini blbůstky navíc
A pro mě:
Pokémon ramen, Melty kiss whipes, Rilakkuma tyčinky, Furikake, E-ma ovocný mix, Fast food tyčinka, 2 mini blbůstky navíc

Zatím jsem zbaštila tu Fast food tyčinku, která měla vážně zvláštní chuť :D a tak nějak ji cítím pořád.


 A poté jsem si dala e-ma bonbony ovocný mix a musím říct, že jsem UNEŠENÁ!!! Jsou výborné! Mix neznamená, že každý bude jinak chutnat, ale že v jednom bonbonu bude 7 chutí. Příště si jich objednám víc!

Strašně se těším až to všechno ochutnám a taky na další objednávku, kde si objednám více bonbonů.
Jinak mě to takto v přepočtu stálo asi 250 Kč. Což když uvážím, za kolik se to prodává tady nebo vůbec nejde sehnat, tak to není moc - průměrně 40 Kč za kus. A to se vyplatí, protože mě průměrně např. Rilakkuma tyčinky stály i s poštovným 42 Kč, kdežto na této stránce rilakkuma cookie sticks stojí včetně poštovného 75 Kč.

10 komentářů:

  1. *__* to vypadá dobře. Jakožto milovník sladkého hned musím tuhle stránku taky prozkoumat :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejen prozkoumat, ale i si koupit. Jsme se rozhodli s Drahým, že příště do toho jdeme ve dvou, protože je to ekonomičtější :D Každý si objednáme to svoje a zároveň se podělíme nejen o poštovné, ale i o ochutnávku.

      Vymazat
  2. páni, všechno vypadá tak skvěle :3 sypání na rýži mám moc ráda, a vzhledem k tomu, kolik tady stojí, si ho asi budu objednávat odtamtud.
    k dárečkům- katakanou je tam napsáno Beiku šokora- Beiku je jen přepis Bake, šokora je asi další z japonských výrazů pro čokoládu (normálně je to čokorédo :D). POdle google obrázků to vypadá moc dobře :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám moc ráda sypání a úplně mě nervují nejen ceny v Japashopu, ale i na japamania.cz a na ebay!!!
      Moc děkuji za Tvůj překlad. Jsi taaak moc šikovná, žes to z té mini fotky vyčetla a vyhledala a ještě mě obohatila o pár slov :)

      Vymazat
  3. AAAAAAA, jaktože jsem se o tom nedozvědělaaaa.. Příště mi dejte taky vědět, půjdu do toho s Váma :3 Potřebuju novou zásobu asijských sladkostí, právě jsem dopotřebovala 6 balení Pocky z Ebaye :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, nevím :( Asi jsem si na tebe nevzpomněla jako z okolí :D Příště už na to asi nejdu s někým dalším. Chci, aby celá objednávka zůstala "doma". Ale určitě si objednej, protože to je fakt levné :).

      Vymazat
  4. I love the look of this but I fear that I would end up spending £50 on sweets, knowing me!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I was worried, too, because our country wants to pay duty and VAT for package above 25 euro. So I had to be humble. I prefer to order several times.

      Vymazat
    2. I did a test order and actually, it wasn't that expensive. But then I can imagine delivery costs to you would be much more expensive than to me

      Vymazat
  5. Jééé, to vypadá dobře :) Zbožňuju japonské sladkosti... Ach bože, tohle mě zabije, asi půjdu tu stránku prolézt... Takhle se za chvíli nevlezu do žádných šatů XD

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: