sobota 5. dubna 2014

# Festy a cony # Japonsko

Japonské jaro 2014 - přednáška Fejsik + Nord

Tak konečně jsem našla můj zápisníček z výletu do Olomouce, kam jsem se vydala s mým panem D. "oslavit" Japonské jaro 2014.
Přednáška se jmenovala xXx věcí, které jste nechtěli vědět o Japonsku. Ráda bych Vám, kteří se nezúčastnili, ji krapet shrnula, ale ne snad tak moc, abych "chlapcům" sebrala autorská práva.

Přednášky se zúčastnilo odhadem 60 lidí, kteří mnohdy fakt vypadali, že studují filozofickou fakultu (snad to znáte). Na druhou stranu tam bylo i dost lidí, kteří měli na sobě nějaké poznávací znamení, které jen dokazovalo, že jsou s Japonskem vnitřně spjati. Z mého úhlu pohledu, nestudenta UPOLu, to bylo pro mě i setkání se "starými známými a dobrými".
Přednáška byla rozdělená do několika tématických bloků, které se sem tam mísily:

1) Záchody
- tento blog se věnoval hlavně hrám pro muže, když si odskočí, v aj. tzv game urinal. Tyto hry nejsou nijak inteligentní, jde prostě jen o to jedno. Vyčůrat ze sebe, co nejvíc, trefit se a vyhrát.
Hádejte, o co asi jde v této hře?

2) Jídlo
 První takovou "senza" jídelní vymožeností je něco na způsob DIY sladkostí (v Japonsku tak populárních) - toilet candy, sladkost ze záchodu.
Také byla řeč o jedné restauraci v Rippongi, kde musíte vydělávat určitá počet yenů, aby jste mohli být hostem, poté zaplatit za vstup asi 800 tis. yenů, z čehož Vám plyne nárok vybrat si zvířátko, které Vám připraví k jídlu, ale ještě předtím si s ním v soukromém pokojíčku můžete "hrát".
Po této lehce úděsné záležitosti se probíraly zvláštní chutě,které si můžete v Jp omylem třeba zakoupit.
Např:
Solenou minerálku
Bublinkové ovocné octy
Energy drink z úhoře
Tekutou kukuřici nebo polévku
BILK = beer+milk ->Dost ožehavá kombinace, nemyslíte?
Pepsi cucumber
Mateřské mléko v krabici
Pivo a víno pro děti

3) Kosmetika
Ne všechna kosmetika z Asie je skvělá, občas je to dost průšvih, jako u:
OFURO DE KOGAO-které Vám zeštíhlí obličej


nebo THE SLIM MOUTH- které naopak protáhnou ústa (kombinace prostě tvoří vzor dokonale "tvarované" ženy)
4) Moře
Japonci dokázali obelstít zákaz velrybaření. Prostě nacpou do velryby sondu (čím ji zabijí), aby mohli "sledovat její migraci", ale než se k té migraci dostane, tak umře a oni ji mohou rozporcovat a poté prodat. Hláška "v zájmu vědy" má snad na kontě nejvíce obětí na světě. Smutné :(.

Dále se ve velkém baští tuňáci, kterým hrozí vyhynutí. A také delfíni, kteří spíše mohou zabít člověka, protože jejich maso obsahuje vysoké procento rtuti. Proti rtuti jsou imunní obyvatelé vesnice Taiji, kteří delfíny jedí tak dlouho, že jim zvýšený obsah rtuti už nic nedělá. Více o tomto ve filmu The cove (Zátoka).

5) Automaty
Počet automatů v Japonsku se odhaduje na 1 automat na 23 Japonců. (Moje třída by měla svůj automat :3 a nebyl by jeden pro celou fakultu.) Kromě jídelních automatů, tam můžete najít jak jinak než erotické (nebo resp. fetišistické?) automaty a další:
Automat na auto
Na kravaty
a taky manažérské automaty s kravatami, baterkami, flashkami a různými úložnými kartami.

Na brouky
aneb rozmnožte si doma šváby snadno a rychle..

Automaty na zmrazování horkého jídla etc.

5) Plyšáci a hračky

Moč a exkrement
 Žehnající robot
 Rozlož si zvíře na kusy masa (dostupno i ve formě rozřezané ženy)
 Tak trochu jiná ruská ruleta - The Kaba Kick (prostě tref sám sebe do hlavy)

6) Japonsko a sex
Chikan - název pro osahávání ve vlaku (kdo kouká na hentai, určitě už nějaké viděl). V určitou dobu šlo o problém, který se vyřešil zřízením vlaků jen pro ženy. Zajímavé, že se prostě nepředpokládá, že by to dělaly ženy nebo ženy ženám.
Super free club - vysokoškolský klub sdružující muže, kteří znásilňovali vysokoškolačky.
Enjo-kosai - termín pro placené randění, které nemusí zahrnovat sex
Pantsu - co to je snad ví většina, ale že existují oficiální sběratelé dámských kalhotek, to už ví málokdo. Pán, který si říká KAWAMURA, jich vlastní 8200+.
Domácí násilí - 50% lidí do 26 let bere hrubé chování k manželce jako NORMÁLNÍ!!! stejně tak nabízení vlastní ženy za peníze.

Bloků bylo samozřejmě více a také více informací. Ty, které jsem Vám zde vypsala byly z mého hlediska nejzajímavější. Některé jsem věděla již dříve a některé ne. Líbilo se mi, že přednáška zahrnovala, jak vtipné tak vážné informace. Ačkoliv jsem našla v programu JJ2014 více lákadel, nelituji, že jsem jela zrovna na tuto přednášku.


12 komentářů:

  1. Zbožňuju tě za takové úžasné shrnutí! ^^ Přednáška musela být zkrátka perfektní, ale díky tobě můžu říct, že jsem ráda, že jem o ni úplně nepřišla :3
    Vůbec nedokážu říct, u čeho jsem valila oči víc :D O rozsahu domácího násilí jsem vůbec netušila a neskutečně mě znechutilo...

    Jen s tou rtutí v delfínech bych dodala - to není jen v delfínech. Byla provedela měření a VŠECHNY ryby, třeba i z těch nejluxusnějších suši restaurací, mají rtuti téměř dvojnásobek nad "action" limit FDA (přestože zřejmě nechápou vlastní action limit a žádná akce se nekoná). Kdykoliv jíme rybu, trávíme se. (Aneb informace, která mě opět jemně přiměla překopat si jídelníček...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím domácím násilím to zabili to je fakt...., ale aspoň se ani o takových věcech nemlčí.
      Moc děkuji za ujasnění informací ohledně ryb! :)

      Vymazat
  2. Aj ja ďakujem za super zhrnutie, najmä preto, že si do Česka výlety až tak často nerobím, ani kvôli Japonskej jari nie - ale asi to prehodnotím, toto znelo ako super prednáška! Ešte raz ďakujem - som udivená, pobavená aj znechutená, všetko pekne v jednom. :D

    Dada / Trojveršie.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem byla všechno v jednom, ale nakonec stejně asi nejvíc pobavená :D. Uvažuji, že jestli další rok seženu nějaké ubytování v Olomouci, tak určitě zůstanu na více dnů Japonského jara. Přednášky mě prostě baví, velké conování až tak moc ne, a proto já naopak nejezdím na Slovensko :D.

      Vymazat
  3. Už od dob, kdy jsem začínala sledovat anime mi došlo, že japonci asi nejsou tak úplně v pořádku .... O.o
    Ale parádní shrnutí a je dobře, že někdo dělá přednášky, kde se jeden dozví i to, o čem se běžně nemluví. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt, doufám, že bude více přednášek (i na conech obecně) o odvrácené straně Japonska. (Zrovna jednu chystám :D) Dalším faktem ale je, že některé cony si prostě přednášky fakt vybírají, aby na ně lidi chodili a jsou takříkajíc zaměřené na publikum - a že je to otaku publikum sluníčkové si nemusíme říkat.

      Vymazat
  4. Pěkné shrnutí :D přednášky na podobná témata mám snad ze všech nejraději, Japonsko dokáže opravdu v lecčem překvapit, hlavně co do míry bizarnosti :) Pro mě to jsou sice už dávno známé věci, ale myslím, že tím ještě několik svých známých, co neprošli celkovou osvětou, potéším :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mám moc ráda :). Bylo by fajn, kdyby se někdo zabýval jednou z těch "horších" věcí na nějaké přednášce, ale jak jsem zmínila výše - na to by asi moc sluníčkových lidí nešlo.

      Vymazat
  5. I'd love to go to Japan but they are such crazy people with these stupid products and I don't want to treated badly as a woman

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I think that you can expect mistreatment rather in Turkey :)). In the lecture I met with Asian who said after the lecture: "It's bad! It's not true and you show us only bad side of Japan."
      Everything isn't soooo bad in Japan. The lecturers wanted to show us some strangeness - just for fun (predominantly).

      Vymazat
  6. Wow, nevím co komentovat.. Dostalo mě snad všechno :D

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: