sobota 3. května 2014

# Loužička slov

Jen počkej zajíci 26

Odevzdala jsem BP a udělala zkoušky
Což znamená, že mám asi měsíc učení na státnice. A taky na přijímačky. Zatím mi ohledně přijímaček nedal vědět UPOL a nevím, na co čekají??

Nakupuju
Hodně! Hlavně knihy a nějaké věci na vaření (->na ebay). Pořád se chystám zveřejnit, co jsem koupila, ale nakonec koupím něco dalšího, tak čekám než to dojde :D.
Chci si koupit harém kalhoty- dlouhé s rozkrokem až na zem. Nikdy se mi to nelíbílo, asi jsem v přechodu.

Manga everywhere
Asi jste už viděli (obletělo to celý svět - hlavně 9gag, což je obecně vzato celý svět :D), jak by vypadal Harry Potter v Jp anime verzi.
A taky se na světlo světa dostala manga Otome Sensou, o které teď všichni mluví.

V Jp se nechali inspirovat českými dějinami a stvořili Dívčí válku. Sharka byla asi znásilněná, nahá od krve dojde za týpkem s páskem přes oko (Žižkou-san :D) a stává se jeho vojákem bojujícím proti husitům. Tak trochu jiná story a pomotané dějiny. Volume 1.
Já a lolita
Jak už jsem tuším na Zpovědnici psala - jedu si teď momentálně freestyle. Hodlám se několika classic věcí zbavit a vůbec se teď zbavuju věcí obecně - i knih a nějaký otaku věciček nebo fanouškovských jako z Harryho Pottera (Star Wars ne - ty zatím nedám! :D).
K lolitě tolik, že mě baví stále velké sukně, spodničky a bizarní doplňky pro hlavu/obličej - mám několik plánů, ale rostu-dospívám jinam. Na krajky jsem nikdy moc nebyla a tak nehodlám nosit ani halenky.

Karetní sukni jsem už vyvenčila, ale ne k ničemu loli. :D Spíš jen tak pro radost :) K mé smůle se mi však ten den utrhly moje červené korále z mamčina mládí a nejdou spravit :(.
Kreativní činnost
Jako vždy si jí krátím chvíle. Poslední dobou toho bylo moc. Dělala jsem několik triček a polštářek kamarádce k narozeninám. Totora ♥ Motiv nakreslil pan Drahý viz. více.
V plánu jsou dva tote bagy - 1 bílý s mumínkama a druhý (světle modrý) s Bílým králíkem z Alenku - pro toho se momentálně hledá kupec.

Uvažuji o stánku s mými výrobky orientovanými na tote bagy, polštáře aj. s anime/manga, kawaii tématikou na Ostrakonu. Stále se však rozhoduji, protože nevím, jaký by byl v tomto ohledu zájem. Na Koprconu se mým výrobkům dařilo, ale to asi proto, že ve scifi a fantasy fakt moc lidí "nekreativní". Co myslíte?

Jinak je můj život naprosto nudný.....chodím do práce, učím se a nakupuji :D. A co děláte v poslední době Vy?

10 komentářů:

  1. Ty polštářky by byly zajímavé, co třeba s nějakými hrdiny z otome vizuálních novel? xD *mrk, mrk*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakreslit manga človíčka v hromadě odstínů, které má u jenom na vlasech, je patlačka ohodnocená přiměřenou (vysokou) cenou. Fňu :(

      Vymazat
    2. Ještě mě napadá, že by šli kluci dát na hrnek :D. A vlastně i na ten polštářek, ale pouze černobílí nebo minimálně barevní, protože se mi s voskovkama na textil pracuje dost blbě.

      Vymazat
    3. Jak ti to bude vyhovovat :D ~

      Vymazat
  2. Ten obrázek HP už taky nějaký ten pátek znám a je skvělý. XD
    Ta manga vypadá zajímavě, docela jsem čekala kdy japonci "znásilní" i české dějiny a je to tu. XD

    PS: mohla by jsi mi prosím na sebe co nejdříve poslat mail? ^^ Chci ti poslat jednu pozvánku a zjistila jsem, že na tebe nemám kontakt. >.<
    Mimochodem, je to akce o které jsem ti před časem říkala v jednom komentáři, u jednoho tvého staršího článku. ^_~

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O.o :) napiš mi na dummaby@gmail.com :) Snad je to nějaké skvělé datum :D, protože před těmi státnicemi....Jsem moc ráda, že sis na mě vzpomněla :)

      Ta manga mi svým způsobem možná pomůže vytvořit můj první cosplay :D navíc, když jsme soujmenovkyně - mohlo by to být více reálné :D.

      Vymazat
  3. Gratuluju ke všem akademickým úspěchům, jsi zkrátka úžasná! ^^ Po dnešku už můžu říct ohledně bakalářky a zkoušek to samé, takže naprosto hcápu, jak skvělý je to pocit :) Pořádně se těmi nákupy odměň, naprosto si to zasloužíš :)
    Stále se ti UPOl neozval? :/

    HP obrázek znám, je nádherný~
    Zato otome Sensou jsem dosud neznala a zabilo mě to, skoro jsem slzela smíchy! :*D

    Sakriš, musím si od tebe už konečně někdy něco pořídit, snad se mi někdy podaří dostat na nějakou akci, kde budeš mít stánek :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drahá Ely,
      já si říkala, kam ses nám to ztratila. Gratuluji, že máš dokončeno. Teď nás čeká to nejhorší, ale my to určitě zvládneme :).
      UPOL se neozval ani mým spolužákům, vážně nevíme, na co čeká.
      Já mám k Dívčí válce v českém pojetí určité city, takže jsem byla spíš znechucená....a rozhodně si nebudu kazit chuť pokračováním. Brrrr
      Nejspíš budu mít stánek na Ostrakonu :D (už jsem psala orgům). Budu ráda, když tě uvidím :)

      Vymazat
    2. Já bych ráda, ale v době konání mám státnice z angličtiny a příjmačky na oba obory... :(

      Vymazat
  4. Ten obrázek s HP jako anime je super. Samozřejmě, že už jsem to taky viděla, ale strašně se mi to líbí xD
    A ta Dívčí válka vypadá zajímavě, já to snad ještě začnu číst :D
    Jinak se státnicemi držím palce :)

    http://enloupakanko.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: