čtvrtek 9. ledna 2014

# Loužička slov

Vzpomínky na rok 2014

Nový rok začal úspěšnou výhrou giveaway od Ashaii a pak to je už jen horší.
Přichází období krátkých článků a to z tohoto důvodu....
Mám zánět šlach na rukou a bolí mě psát!
Nicméně se chci s Vámi podělit o jednu fajn inspiraci od bloggerek Rubínové slečny. Jde i 365-denní projekt, kdy si píšete na malé papírky, co jste každý den zažily a vhazujete je do skleničky.

Takto vypadá ta má... (nic moc foťák, ale jediný, který mi zatím pod rukama nechcíp.)
No a 31.12.2014 se těmi soupisky budu bavit na vlastní účet. A také s nimi pobavím Vás :D. Hádejte, co tam asi v obyčejné dny bude napsané...škola a moje zuby (tentokrát ruce) jsou dominantní.

Snad se mi tam vejde všech 365 papírků :). Už se to plní...

Pokud do toho jdete taky nebo něčeho podobného, tak se ozvěte :) Fajn projekt v tomto ohledu dělá i Kůzle, která si zase každý den něco vyfotí :)

PS: Ačkoliv mám ruce v háji, tak stále počítám, že pojedu do Olmu 25.1.2014 na Lolita sraz, koho potkám??? Ano, o tobě to Vráno vím a těším se :)) Kdybyste měly nějaký fajn tip, jak zakrýt obvazy na rukách pro lolitu, tak dejte vědět :).

15 komentářů:

  1. Tohle vypadá zajímavě, možná to vyzkouším :D
    Uzdrav se! >< Určitě je to velmi bolestivé Oo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen do toho jdi!
      Ze začátku ne...pomalu to odstupuje :) Budu se snažit.

      Vymazat
  2. Ach, uzdravuj se nám. Neni to jistě nic prijemnyho. :)
    A libi se mi ten nápad, jen už to letos asi nevyzkousim, dopisuju si zážitky do diáře a i to myslím bude zajímavé čtení:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S diářema jsem skončila asi před 2 rokama, permanentně jsem zapomínala :D

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Tak to je zajímavý nápad :D Bohužel nemám světlé oblečení :( a mám pocit, že je to tady docela dost v tomto ohledu ještě konzervativní

      Vymazat
  4. Od nás pojede snad většina slečen, takže potkáš většinu brněnské komunity :D
    A doufám, že se brzo uzdravíš a na zakrytí možná dlouhé rukávy a wristcuffs v bílé barvě? Sice to furt bude vidět, ale nebude to působit tak rušivě jako u krátkých rukávů :-)
    A s těmi lístečky je to super nápad, ale musím začít od nějakého data, který si zapamatuju, takže asi od mých narozek :D
    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velmi uvažuju, jestli se tam všichni vejdeme :D Upgradovala jsem stahovadla...teď jsou tmavě modré, takže buď je sundám a nebo zakryju něčím černým. Hodlám jen v tmavém outfitu :3 Vadeeeeeeeer :D

      Vymazat
  5. Ty jo to vypadá lákavě. Jen jsem už přišla o několik dní...hmmm :/

    Kurnik co jsi dělala že se ti to udělalo v obou rukou?? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noooo...ty nepíše na klávesnici všemi deseti? Doslova jsem se podchlazená upsala....jen nevím, jestli ďáblu :D.

      Vymazat
    2. Já píšu asi šesti prsty :D
      Inu snad ne ďáblu... A když, tak ať nosí Pradu! :D
      Doufám že to bude brzy ok :)

      Vymazat
  6. Absolutně soucítím. Ruka mi odešla stejným způsobem několik dní před dvěma zkouškama, na které v rámci přípravy potřebuju hodiny a hodiny psát. (Učení znaků jsem včera řešila zatínáním zubů, dnes slzením, zítra asi zdechnu.) Snad se ti to brzo zlepší :(

    Vzpomínkový projekt je kouzelnýnápad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pomalinku se to zlepšuje :) Žeru tabletky a mažu Voltarenem. Hlavně to mazání (pěkně drahé !!) doporučuji. Také doufám, že se ti to už nestane...je to hnus, velebnosti!

      Vymazat
    2. Jsem ráda, že to máš lepší~
      Mažu IbuHepa, to je jediný ústupek z přírodní medicíny, který jsem ochotna udělat :D Ale hlavně hodně leduju a to je absolutně úžasné, jak si dá člověk žínku do sáčku a vždy to nechá namrznout v mrazáku a pak tím obtočí ruku. To zabralo nejvíc :)

      Vymazat
  7. Try some fingerless gloves or armbands to hide some bandages. Pretty lacy ones maybe

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: