úterý 3. prosince 2013

# Knihy

Knižní keškování

Mám tady malé HOT info, co se týče hádanek a knih. Tuto akci připravil Albatros a spočívá ve vyhledávání různých kešek - slev v e-shopu.
Postup:

Kliknete na odkaz, který jsem vložila pod slovo "Albatros".
Vyberete si, zda chcete soutěžit ve hře, ulovit týdenní akci nebo najít kešku.
Po kliknutí na "Najděte knižní kešku a dárek" se Vám zobrazí výše zobrazená mapa, na které jsou jednotlivé kešky a při ukázání šipkou na ně se zobrazí indície pro jejich nalezení.
Až naleznete danou knihu, proklikejte se na "Listování v knize", kde naleznete kromě naskenovaných částí knihy i obrázek s keškou a slevovým kódem.

Opravdu je to většinou lehké je najít. Resp. není to moc těžké. Já si našla 15% slevu a poštovné zdarma. Takže jsem si objednala velkou knihu o Louisi de Funesovi (mém oblíbenci) a těším se jak mi dorazí PPLkou za nic :D.
Jestli najdu ještě nějakou lepší kešku, tak si možná ještě něco objednám.

Přeji úspěšný lov!

PS: Tato akce platí i pro Slovensko, akorát musíte na soutěž přejít přes slovenské stránky :)

2 komentáře:

  1. To zní zajímavě... A dárky budou potřeba, že? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak určitě :D ale jak tak koukám, tak já osobně bych si už víc knížek asi tam neobjednala...i když jsem našla 33% slevu a poštovné zdarma k tomu :(

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: