neděle 3. listopadu 2013

# Fragile Figurine # Shopaholic

První brand

Ještě když jsem byla v Polsku, napsala mi mamka na skype, že mi došel balík. Díky sledovacímu číslu jsem hned věděla, co v něm je, a tak jsem se těšila až ho doma otevřu. A čekalo mě překvapení.....
Ale nejprve to vezmeme od začátku.

10.9.2013
Jsem napsala Lady Sloth, že uvažuji o koupi jedné z jejich sukní.
11.9.2013
LS mi odpověděla.
13.9.2013
Dostala jsem informaci o tom, že prodejní album není aktualizované a byly mi na můj (barevně typologický) požadavek zaslány látky, které jsou volné.
Také mi byly podány všechny informace, co se týče ceny, které je univerzální pro všechny velikosti, a také náležitosti objednávky - LS má pro ni svůj vlastní formulář.
15.9.2013
Odeslala jsem svou objednávku na Normal Waist navy gobelin skirt.
16.9.2013
Předem jsem zaplatila za sukni, kterou jsem si objednala. A z druhé strany mi byla přislíbená možnost, že mi bude doručena, ještě než odjedu do Polska.
4.10.2013
Psala jsem dotaz, kdy mi bude sukně doručena. A obratem mi bylo odepsáno, že to bohužel nestihli v datu před mým dojezdem, takže ji pošlou v době, kdy dorazím do ČR zpět.
31.10.2013
Sukně dorazila!
1.11.2013
Rozbaluju balík a co nevidím......!

Sukně s vyšším poloelastickým pasem. Kvalitní vysokogramážní látka, podšívka, kostice, krajka.
Nemohu tomu uvěřit, a tak si ji hned oblékám. Padne mi jako ulitá. Lady Sloth je opravdu skvělá švadlenka. Jako jednu z mála ji opravdu beru jako značku jako BRAND!
Hned po tom všem mi dochází, že mám jedinečnou sukni, kterou nikdo jiný (zatím) nemá (v ČR určitě).
A dostáváme se k ceně, která byla ustanovena na cca 1600,- Kč.

Až zjistím, jak to krásně zkombinovat, tak ji vyvenčím. Snad to stihnu vykutit ještě do Akiconu. Doufám, že se tam potkáme :)

14 komentářů:

  1. Kráááásna! *__________* Aj ja rada okukujem prácu Lady Sloth a možno si tiež raz doprajem dáky parádny kúsok do šatníka! :) Som zvedavá na tvoj outfit! :D


    Dada / Trojveršie.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Taky už zase uvažuju, co bych si od ní koupila :D Ale asi dám zase šanci nějaké české švadlence. Chtělo by to, aby začaly šít více šatů.
      Já sem na něj taky zvědavá :D

      Vymazat
  2. Je to pěkná barevná kombinace ~

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A té barevné kombinace se právě děsím....hlavně toho, že mě někdo odsoudí, že nebudu mít na sobě z každé barvy 3 kusy oblečení :D

      Vymazat
  3. Sukně je absolutně nádherná a dokonalá! Úžasná látka <3
    Už se těším, až ji na nějaké fotce uvidím na tobě~ ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi tak přišla, poprvé mi nebylo těch (nehorázných) peněz líto :D

      Vymazat
  4. Vypadá úžasně a ta cena není nijak strašná, škoda že na Vánoce potřebuju přenosný pevný disk, hned bych si něco přála :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to teda nějak nezruinovalo, ale vzhledem k tomu, že většina mé "výbavy" je handmade, tak je to cena 5 sukní.
      Pevný disk taky potřebuju, ale nejdřív novou matraci :D

      Vymazat
  5. Pane jo ta je krásná. Cena je dost v klidu na to,že byla na přání :-). Moc se mi líbí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena mi příjde v klidu kvůli materiálu a úrovni zpracování. Aneb jak jsem ještě víc zanevřela na (předražené) sukně českých švadlen :D
      Cením si toho :)

      Vymazat
  6. Aaaaach túto sukňu som strašne chcela hneť ako som ju videla na LS fb stránke! Nádherná, som zvedavá ako ju skombinuješ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem zvědavá a fakt se toho bojím :D Čeká mě výroba Tricorn kloboučku, tak uvidíme, jak to dopadne :D

      Vymazat
  7. Lady Sloth je úžasná a tato sukýnka také O_O Hrozně moc se těším,až ji uvidím v akci :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: