pondělí 4. března 2013

# Festy a cony # Loužička slov

Přišlo na nás jaro ...

SEX ! SEX ! SEX! ....nebojte se xD...takhle jsem jen lákala lidi na srazu otaku, aby mi věnovali pozornost. Určitá skupinka vždycky slyšela už na první výkřik :D. Po chvíli to však začlo býti již beznápadu, a tak padlo mnoho návrhů od JÍDLA po YAOI, ale nakonec to vyhralo PIVO :) Tím aspoň tak moc nezkazíme mládež xD.

Musím Vám říct, že jsem si naprosto skvěle užila sobotu, kdy jsem byla již podruhé pořadatelkou. V určitém směru jsem se dost bála a to zejména u setkání "starších" otaku a mlaďochů s dosti vulgarním slovníkem. K tomuto však nedošlo a my jsme si užili skvělý den plný her (pantomima, otaku riskuj, oslík atd.), (mých) sušenek, čaje a hlavně úsměvů :) Jsem ráda, že jsem poznala další nové lidi, kteří byli rádi, že přišli.....Nic není tak pěkné jako hromada děkovných vzkazů :)))

Následuje několik fotek a video pod perexem :)




Grrrrrrr nechce mi blogspot načíst video, takže aspoň TADY odkaz :)

PS: Povšimněte si Katsu (s kloboučkem) měla naprosto pěkné oblečení...všechno z Ukrajiny a ten boží klobouček jen za 250,- ... Tak jsem se rozhodla, že by to chtělo nějak vybílit Ukrajinu xD

4 komentáře:

  1. Tyjo Vás tam bylo! Vypadá to na skvělý sraz :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no zas moc nás nebylo :D ..takový střední sraz. Samozřejmě bývají i komornější a naopak o hodně větší.

      Vymazat
  2. Aww to vypadá opravdu moc hezky, mrzí mne,že u nás na severu žádné podobné srazy nejsou, nebo o nich nevím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u Vás se aspoň hnete, co se lolit týče ...v Ostravě je v tomhle ohledu dost mrtvo :D :(

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: