neděle 29. září 2013

# Každé místo má svůj příběh # Zbloudilé ovce

Kolombo jde na sever

Ačkoliv jsem slíbila článek po domluvě s koordinátorem pro česko-polské univerzitní vztahy, času bylo málo, a tak jsem tady až teď. Momentálně dosti nestíhám a ještě teď cca v půl 11 večer píšu část bakalářky, kterou mám zítra poslat. Ale ejhle, to mi jaksi nevyjde, protože už zítra (o den dřív než původně) jedu s mou Formulí do Opole !

Náš český koordinátor je fajn. Dřív vyučoval na univerzitě a měla jsem ho na jeden předmět, takže ho už vlastně znám. Za to jsem měla ve čtvrtek čest poznat po e-mailu polskou koordinátorku s příjmením Mucha... (pořád nevím, jestli to je u nich MOUCHA jako u nás :D). Měla jsem moc otázek a už jsem byla dost zblblá, a tak jsem v e-mailu udělala chybu. Odepsala mi jen na tu chybu a co se týče otázek, tak ona NIC NEVÍ. Takže zítra to bude skvělé bloudění řekla bych :D. Takové lidi miluju. Úplně jsem si vzpomněla, jak nám náš koordinátor říkal: "Kdybyste něco potřebovali obraťte se na paní Muchu." (tak to určitě).

Každopádně od pátku už mám sbaleno !
Vlevo v průhledné tašce z IKEY (inspirovala mě Cherri :D) je 3/4 mého šatníku (započítány i lolita sukně/halenky etc.). Vpravo v kufru se nachází jídlo, knížky na bakalářku, na přednášku na Akiconu, spotřebiče, hyjena (hygiena) a spol.

Pár věcí pořád přibývá a jsem zvědavá, kam je nacpu.
Včera jsem si chtěla vybrat peníze a vyměnit za polské zloté. Zjistila jsem, že mám limit na výběr z bankomatu, který není uvedený na žádné smlouvě. Takže mám jen něco málo zlotých, ze kterých si nezaplatím ani kolej(, u které nevím jestli se platí hotově nebo převodem, protože mi to koordinátorka nesdělila).
Každopádně jejich papírové peníze jsou zajímavé. Zatím mám pouze tyto druhy:
Jsem ráda, že aspoň Polsko nemá EURa. Jak já EURa nesnáším! Jsem PRO tradiční měnu, ať má každý stát svou.
Omlouvám se, že si stěžuju, ale jsem tak nějak dost vynervovaná. Uvidíme, jak to zítra dopadne. Takže prozatím na shledanou :) V úterý večer bude pokračování. :))

10 komentářů:

  1. Tenhle stres Ti vůbec nezávidím, ale určitě to nakonec bude fajn a všechno se vyřeší :-) Budu Ti držet palce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No fakt jsem zvědavá :D Tak nějak jsem se nachytala, že poslední dobou zapomínám důležité věci, tak uvidíme.
      Díky :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Na to, že jsem žena mám skvělý orientační smysl :D
      ^^

      Vymazat
  3. Pak napiš, jak to dopadlo, vypadá to zajímavě. :D

    OdpovědětVymazat
  4. (Taky nesnáším eura :3)
    Nakonec vše určitě dobře dopadne a veškeré potřebné informace se k tobě nějak dostanou :) Moc držím palce, aby vše pěkně vyšlo~

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy,tak držím moc palce,ať si to tam užiješ a vše v pořádku a zdraví přežiješ :) Budu se těšit na případný report ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Dělala jsem si srandu před mamkou, že mi pojištění v zahraničí platí i na to, kdyby mě dovezli v urničce a málem jsem ani nejela :D
      Už se na něj pomalu chystám :))

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: