pondělí 2. září 2013

# Loužička slov

Co mi narozeniny naježily

"Naježit" už nepoužívám pouze ve "styku" s Ježíškem, ale obecně pokaždé, kdy dostanu/dám dárek :) Podobných slov u mě najdete hromady, stejně jako nejčastější: "vyvenčit"sukni, tedy vyjít v sukni ven.

Abych se vrátila k původnímu tématu. Dne 30.8. jsem oslavila své 21. narozeniny. Takže jsem v Americe dospělá, v ČR si můžu udělat zbroják (a plánuju to) a taky je to rok blíž k 30. No a jak to tak už bývá dostala jsem několik dárků. Převážně tedy dárků od přátel a sestry, příbuzní dávají už jen peníze. Bohužel a bohudík. Bohužel - je to neosobní, bohudík - koupím si po čem prahnu, což se hned vzápětí stalo :D.

Dárky od sestry + bonboniéry(jsem úchyl na třešňové ^^) od rodiny :
1) Čaj BonThé Rooibos Orange Spice,2) pruhované nadkolenky, 3) 2 bonboniéry s třešněma (jak jinak :D) a 4) fixy na textil ^^ (jak mi sestra nenápadně chtěla říct, abych jí dokončila tašku :D)

Od přátel jsem dostala doslova hromadu věcí, které se týkaly mých jednotlivých zájmů od knih, přes Star Wars až lolitě.



1) 6 knih - Zámek (Kafka), Lady Fuckingham (kdoví :D), Komedie (Shakespeare), Člověk bestie (Zola), Mrtvý v parovodu (sbírka steampunk povídek), Jak se kreslí Manga
2) 4 naušnice - s klíči, kamejemi a miniaturní králíčci z korálků, fimo růže
3) 4x Star Wars - obrázek Boba Fetta (originální malba Shimy), zrcátko, naušnice a náhrdelník s klaďasy ze staré trilogie
4) 2 hrnečky - ručně malovaný s pandou, paví se sítkem a pokličkou
5) alkohol - 2 ružové vína, rum s kočičkou Jiji :)
6) věci k lolitě - černý vějíř, choker od PD, sada s černými růžemi - choker, náramek a naušnice
7) anime - peněženka Totora a nakreslené přání s Neko
8) květiny - kaktus (jmenuje se CHlupáč) a stromeček z perliček
9) roztomilosti - psací sada se sovičkou 

Věřte mi, že jsem z těchto dárků neskutečně nadšená. Mí přátelé mají vkus a znají mě. A vypisuji konkurzní řízení na čokolády a bonboniéry, protože vzhledem k tomu, že moc nemusím sladké dřív zplesniví než se sní :)

Za peníze z narozenin jsem si tedy objednala lolita kabát, Slytherin nášivky a Han Solo v karbonitu malá forma :))

9 komentářů:

  1. Wow to jsou úžasné dárky... můžu Tě o ně okrást? XD
    A na Lolita kabát jsem zvědavá, já mám jen jeden černý, který vypadá dobře i bez Lolity a je z ebay :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Ebay se bojím větší věci kupovat, i kdyby byly přímo od nějaké značky.
      S tím souhlasem k okrádání si to ještě rozmyslím :D

      Vymazat
  2. Takových dárků,už se těším na svoje narozeniny!:D Taky mi bude 21. Ani neříkej, že je to blízko k třicítce :((:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jenom o krůček blíž k 30. Záleží, jak se cítíš. Já teda na TOLIK vůbec :D

      Vymazat
  3. Dodatečně všechno nejlepší k narozeninám. A dárky jsou moc pěkné, jde vidět,že opravdu znají Tvůj vkus ^^

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: