středa 4. září 2013

# Fragile Figurine

Tématické narozeniny

Jak jsem již psala, má oslava narozenin s přáteli (většinou otaku, lolita, fantasmagoráci atd.) se nesla v duchu Alenky v říši Divů.
Než se o ní rozepíšu, napadá mě menší úvod k tématickým oslavám. Začaly u mě asi před 2 lety, kdy jsem neměla v tu dobu, co do činění s otaku, takže mě nijak cosplaye nemotivovaly. Bylo to na narozeninách přítele mé kamarádky a všichni jsme se oblékli do co nejvíce černých věcí. Následovaly mé červené narozeniny a tak to pokračovalo dál.

Vždy jsme měli barvu oblečení nebo vzor (např. květiny). Vzpomínám si, že když bylo téma "vzor květin", tak jsem se prvně mým "normálním" přátelům ukázala v lolitě.
V naších -CET letech to bereme jako zábavu (převlíkání), ale tentokrát jsem slavila spolu s dalšími 2, kteří jsou mladší než já a spadají do otaku. Nani měla narozeniny den přede mnou a Princezna (nenechte se zmást, jedná se o kluka :D) den po mně, takže jsme se rozhodli mít oslavu přesně uprostřed.

Stálo to velké úsilí. Asi jsem vážně vůdčí typ vzhledem k tomu, že jsou mezi nás rozdělila úkoly + kdo, co nakoupí. Téma vymyslela Nani a ačkoliv jsme nečekali nějaké zázraky (pouze několik klobouků, králičích/kočičích uší a karetních motivů), nakonec dorazilo i několik "celo-ocosplayovaných" lidí.
Slavit narozeniny s lidmi, kteří mají smysl pro oblékání se do různých postav, je vážně zábava.
Na to, kolik příprav nás to stálo, vyšel den poměrně dobře. Až na to, že řidiči nezazvonil budík, a tak jsme nestihli přichystat dekorace, protože jsme měli zpoždění, ale nikomu to díky bohu nevadilo :D. Láhve měli na sobě nápisy DRINK ME, jídlo EAT ME a všichni krásně ladili. Zase jsme jednou způsobili u Nové radnice pozdvižení.
Hrálo se pár her, zejména karty (jak jinak :D) a zpívalo se. Šlo o noční piknik, ale vydrželi to do rána jen ti nejodvážnější. Tedy já a další 3 :D. Večer byla vážně u řeky zima a nepomohla ani zásoba oblečení, spacáků, dek a celt. V 5 ráno po probuzení byl okolo děsný binec, ačkoliv odcházející vždy něco vzali sebou :D.
Ráda bych poděkovala ještě jednou VŠEM, kteří dorazili a udělali mi neskutečné krásné narozeniny.
(Následují fotky převleků z blízka a shrnující video).

S panem Lewisem Carrolem ^^


Březňák :D

 Oslavenci
Kondolenční řada

Zajíc s Alenkou :)
Kameraman Kloboučník


Zajíc a Bílá Královna

Klobouk z karet

A na závěr tedy slibované video ...PROSÍM, ignorujte 3 sekundy...nejhorší "ahooooj", co jsem kdy v životě řekla :D

6 komentářů:

  1. O_O To je bomba, to vám neuvěřitelně závidím, že dokážete něco takového zorganizovat :) Hrozně moc se mi líbí ta Alenka a to,jak si každý dal na kostýmu záležet. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to díky tomu kolektivu :) rádi si hrajeme :). Alenka původně Alenkou být nechtěla :D, ale nakonec jsme ji jako jedinou blondýnu přemluvili, navíc se perfektně hodila ke svému příteli (Zajíci :))

      Vymazat
  2. Úžasné - to je vlastně asi poprvé, co slyším o tom, že by měl někdo takhle tématicky "vymakanou" narozeninovou oslavu :) Je to od všech kouzelné, že to pojali tak důsledně, některé kostýmy jsou opravdu skvělé! :)
    (A mně to "Ahoooj" nijak strašné nepřijde :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že to bylo hlavně tím tématem. Bylo možno ztvárnit neskutečné množství postav jakkoliv. Třeba to příští rok už tak skvělé nebude. :D
      (Díky za útěchu :D)

      Vymazat
  3. Och, parádní téma a opravdu jste se na tom vyřádili. Tohle se mi líbí. Kéž by se něco takového dalo uspořádat i s mými přáteli, ale to by museli být stejní jako já...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. třeba na to zatím ještě nedospěli...já jsem takhle začala s lidmi, do kterých bych to taky neřekla :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: