středa 25. září 2013

# DIY # Filmy

Zprávy ze světa K.F.

Nynější zprávy jsou poněkud kulturní a tvořivé.

1) Knihy
Brouzdám si tak po stránce megaknihy.cz (doporučuji - skvělé ceny a výběr !) a co všechno nenajdu :D. Nejvíce mě tedy pobavila parodie na 50 odstínů šedi, která se jmenuje 50 stínů Adama. Tato kniha je úplný opak, Adam je ten, koho má většina žen, které si libují v původní knížce, doma. Vzhledem k tomu, že jsem přelouskala původní brak a tedy vím, o čem je. Určitě si tuhle knihu přečtu (až ji najdu online) a trochu se pobavím :D.
A další knihou, která zaujala už jen obálkou, je Žambochova Visio in extremis. Snad to víte, že Žamboch je "fanda" Kulhánka a nechává se inspirovat jeho příběhy a sem tam ho někam jako postavu vecpe do děje. Kulhánek má ve svých příbězích mnoho surového násilí, bojů s detaily a Žamboch píše naopak tak trochu romány. Zpět k tomu, o čem jsem psala....no porovnejte si to sami.
2) Filmy


Když jsem u toho porovnávání. Kdysi jsem zde psala, že jsem fanda Hercula Poirota v podání D. Sucheta (, který mimochodem hrál i ve zfilmované Zaslané poště). Minulý týden jsem se možná krapet nudila u opisování pasáži knih na bakalářku a na seznam.cz jsem uviděla, že se ten den bude na ČT1 vysílat Smrt na Nilu. Takže jsem si ten film stáhla, ale omylem jiný. Hercula Poirota hrál P. Ustinov a já jsem nevěděla, co od toho čekat. Film se mi líbil, zejména mladá "stará McGonagallová" si v mých očích opět potvrdila své herecké nadání a nechyběl tam ani vtip. Ale pak jsem si pro porovnání stáhla ten samý film se Suchetem a už to najednou nebylo ono. Hrozné zklamání, jiné postavy, málo humoru. Jelikož jsem ještě tuhle knihu od A. Christie nečetla, tak ji hodlám v budoucnu přečíst a udělat nějaké porovnání mezi těmito dvěma filmy a "opravdovým" příběhem.
3) Noviny
"Á pan Potter....naše nová ce-le-bri-ta!"....Tak nějak jsem ho vystřídala :D. Kecy v kleci. Měla jsem špatný den, špatný týden atd....najednou otevřu v pondělí noviny (deník Metro) a JSEM TAM! :D Muhahahaaaaaa ...
Co se týče Nobelovy ceny za literaturu, tak je horkým kandidátem Haruki Murakami a od nás tedy Kundera. Fandím oběma, ale musím být krapet vlastenec :D.
4) Čas nekoukat a něco dělat
Řekla bych, že je asi teď tak trochu dost IN mít svou vlastní "značku" na něco. V "normálním" světě převládají šperky a v lolitím světě snad všechno - sukně, doplňky atd. Něčeho je tady málo a něčeho zase hodně, ale pomalu se cítím být jako zákazník dost přehlcená nabídkou. (Asi důvod, proč si třeba sukně šiju podle vlastního návrhu.) Každopádně jsem tedy přestala oficiálně JEN očumovat a začala něco dělat. Něco svého. Jde to pomalu, ale jde to...krom fler.cz a nasdílení ho na FB nemám, jak své výrobky nabídnout, ale uvažuji, že je vyšlu "ven" na KOPRCONU, kde se letos uskuteční fanouškovský Fan-market. :) Tak doufám, že se tam potkáme.

A co že to zatím vyrábím? Převážně tedy tašky s různými motivy, ale jak jsem již psala - zařadila jsem i postavičkové brože a nově také zimní zateplené obaly na tablety/mobily atd. rovněž s motivy známých postav. Chystám naušnice a přidávám Whoviánské motivy.
Napište mi, co zrovna čtete nebo co si hodláte přečíst. Co Vás v poslední době zaujalo? Jaký máte názor na nabídku a konkurenci výrobků (sukní,šperků atd.)?

10 komentářů:

  1. Ó, gratuluju k zazáření v novinách! :D
    Co se tvých výrobků týče, myslím, že máš úplně suprové tašky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      To jsem ráda, že se líbí...snad se povedou i ty s novými motivy ^^

      Vymazat
  2. Vlastenec? Fandění Kunderovi bych teda za vlastenectví neoznačovala. Když on nechce mít nic společného s naší zemí (ani nechce, aby se jeho romány do češtiny překládaly!), tak ať je Francouzem! Ale se vším šudy. Vyřadila bych ho z označení českýspisovatel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tomto je to sice pravda, dokonce mu bylo v 80. letech odebráno občanství a chová se jako barbar s nosem nahoru, ale že mu někdo odebere občanství neznamená, že mu ho odeberu i já :) Jeho nejlepší knihy jsou a vyšly v češtině. A po těch "nových" čistě francouzských dělám "ach ach" i tak :D Ráda bych jednu z nich vlastnila. Francouzštinu jako jiný jazyk nediskriminuji.

      Vymazat
  3. Vidím, že odpovídáš velmi stručně, ale souhlasím s Tebou :D A ta parodie na 50 odstínů mě zaujala. Já tu knížku nečetla a vlastně ani nechci číst, ale tohle by mohlo být super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohla by to být lepší parodie než je na Harryho Pottera :) - tu prostě nesnáším !

      Vymazat
  4. Neviem ako to má Kundera zo zaraďovaním sa do národnosti, a úprimne ma to ani veľmi nezaujíma. Každopádne si jeho knihy vždy neskutočne rada prečítam! a gratulujem k tvojmu rozsiahlemu príspevku v novinách :D

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji ti k objevení se v novinách! xD
    ___

    Svůj dík za giveaway jsem vyjádřila na blogu (prosím, jukni!), ale stejně~~ Díky :3

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: