úterý 10. září 2013

# Zbloudilé ovce

Zbloudilé ovce

Po několika hodinové úvaze jsem se rozhodla znovu (opět a zas) založit nový štítek/kategorii/cokoliv. Bude se tedy jmenovat jako tento článek Zbloudilé ovce. A bude fungovat pouze 1 měsíc.

Proč tomu tak je?
Včera jsem oficiálně podepsala smlouvu s polskou univerzitou v Opoli. Informovala jsem Vás o tom někdy na jaře, že jsem si podala žádost na stáž v Polsku. Takže mě přijali a 1. října 2013 oficiálně přejíždím hranice spolu s mou Formulí (není dobré být na něco sám).

Pod tímto štítkem tedy budu psát informace, zajímavosti, každodenní story about us atd. v Polsku. Přece jen to není půl roční Erasmus, takže samostatný blog zakládat nebudu (to možná až za rok :D).

Možná to není dostatečně zajímavé vzhledem k tomu, že s Polskem sousedíme, ale ačkoliv já vedle něj doslova vyrůstám, pořád mě svým způsobem láká jejich kultura, zvyky, předávané vlastnosti atd.

Další článek bude po předojezdové schůzce, která se uskuteční 23.9. :)

Nakonec bych se Vás ráda zeptala, co na tento nápad (psaní zážitků z Opolské univerzity atd.) říkáte?

4 komentáře:

  1. Nápad je to určitě skvělý. Neznám nikoho, kdo by byl v Polsku na jakékoli stáži či studijním pobytu, tak se aspoň něco dozvím:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Už se moc těším na články z této nové kategorie! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě by mě to zajímalo, jak to tam vlastně funguje a tak :D

    OdpovědětVymazat
  4. Všem výše komentujícím: Jste mou věčnou inspirací a motivací, děkuji :) Snad Vás neunudím :D (ale podle toho, co zjišťuji už dopředu, tak nejspíš ne :D)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: