sobota 6. dubna 2013

# Kultura # Výstavy

Nejen Star Wars lego

Poslední dobou fakt nějak nestíhám, a tak bohužel nechodím za žádnou kulturou :( Jediné, na co jsem byla ukecána mým Drahým, byla výstava od LEGO v obchodních domech, konkrétně ve Futurum v Ostravě.
Říkám si "starý dobrý" obchoďák, protože ve Fóru Nová Fukušima ty jejich výstavy nestojí za nic. Velká reklama a nakonec naleznete v nejvyšším patře na miniaturním prostoru odhadem 9 malých podstavců s krabičkama zápalek a několika málo žárovkami, které (s velkou námahou) můžu najít u nás doma ve sklepě.

A teď zpět k LEGU ve Futuru...Strašně se mi líbily zvířátka, hlavy slavných osobností a dokonce jsem našla i Star Wars postavy. K velkému zklamání však došlo, když byl R2-D2 otočen čelem k Yodovi vedle něj, který koukal jinam. Nešlo se s ním krásně vyfotit ...prostě nic :((( Ale Hercule Poirot mi mé zklamání vynahradil ♥

Co se týče Star Wars, zapomněla jsem se pochlubit dárkem od Tenshi v podobě handmade visačky Clone troopera :) Člověk by neřekl, kolik otaku je umělecky a (nejen) starwarsácky nadaných :).

7 komentářů:

  1. Já chci u nás ve Futuru taky takovou výstavu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. třeba k vám dojde :) před náma byl v Olomouci a teď se chystá do Liberce... :)

      Vymazat
  2. Aaw, to je úžasné. U nás v Mostě se nekoná bohužel vůbec nic, žádné výstavy, kulturní akce, či podobně. Lidé tu berou jako největší kulturní zážitek sobotní rodinný výlet do marketu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to ani nevím, zdálo se mi (když jsem projížděla), že je Most docela velký...takže je divné, že tam nic nemáte :-/

      Vymazat
  3. Hele tu tašku poznávám! Já jsem tě nedávno viděla v Ostravě, aniž bych tušila, že jsi to ty! ,,Jé, taška s Hanem..."! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D nojo, on je populární...většinou se na něj ozývají holky :( :D ...tak už máme vyrovnané účty, obě jsme se viděly :D teď už zbývá jen, aby to bylo oficiální ...jednou (snad brzo) :D

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: