pondělí 15. dubna 2013

# Shopaholic

Zase jednou lolitou

aneb další shopping post. V poslední době proběhla hromada Closet cleaningů, a tak jsem toho využila a pořídila si pár věciček do sbírky. Také jsem zjistila, že mi Lolita zabírá už polovinu mé dost velké skříně a to mě mírně uvádí do rozpaků...o rozpacích mé mamky nemluvě :D

Začneme doplňkem :)

1) Klobouček od Haru
- Jsem s ním naprosto spokojená, ale ! čekala jsem klobouček :D Tenhle je za tu cenu fakt skvělý, nazdobený a větší než kloboučky bývají :))

(nojo hrozně nekvalitní fotka, ale jedině tady jde vidět celý)

2) Sukně od Katuky
- je krásně dlouhá, konečně nemám depresi, že jde vidět moc kvůli tomu, že jsem žirafa :D
3) Halenka od Maličké Doll
- zveřejnila strašně hodně věcí na Gothic bazaru a poprvé jsem si uvědomila, že členství v této skupině i využiju
- halenka je sice viskozová, ale konečně má kratší rukávy, vejdu se do ní a není lesklá ....každopádně je kratší takže na nošení pod sukně ;)




4) Sukně od Maličké Doll
- vážně kouzelná sukně, jenže byla špatně změřená a je mi dost krátká, takže jí budu muset přišít ještě jeden černý volán, protože se mi pod ní nechce nosit spodní sukně.....každopádně vespod má několik tylu, který ji krapet nadvznáší

A jeden post mimo lolitu...
5) Krém na ruce od Baley - limitovaná edice Berries - nehydratuje, ale ! krásně voní a jsou po něm hladké ruce :)




7 komentářů:

  1. Ten klobouček je rozkošný, mám ho taky a nemůžu si ho vynachválit :D A jinak jsou to moc pěkné úlovky! Doufám, že budeš ukazovat víc svých lolita outfitů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokusím se :) jen co seženu nějaký foťák či fotografa :D na otaku srazy v lolitě nechodím, protože bych si ji ušpinila, a tak není kde mít fotku :(

      Vymazat
  2. Ta druhá sukně je opravdu krásná, škoda té délky. Ale určitě bude nádherná i s volánem navíc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten klobouček je teda parádní, ale já kloboučky teda můžu hodně...dnes jsem si jeden zase málem koupila, ale já to tak strašně přeháním...kloboučky a šátky <3 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wauuu doufám, že ho postneš ...nebo svou sbírku ^^ ....kdybych měla strašně moc buřinek tak jsem uplně nejšťastnější :D

      Vymazat
  4. Super úlovky, přidávám se k obdivování kloboučku, je super. A ta sukně také, přidat volán a nebude mít chybu ^^

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: