sobota 6. dubna 2013

# Co mě čeká a snad nemine # Loužička slov

Duben by měl mít 60 dní

Mám pocit, že nejhorší semestry na vysoké škole jsou ty letní. Na jednu stranu je fajn, jak rychle utečou, ale na druhou ... proboha !!! NESTÍHÁM ! Díky bohu mi chybí už jen 2 seminárky, 2 týdny praxe a zkoušky. Říkám si, že to by tak hrozné být nemělo. Praxi jsem si vybrala sama a zkoušky přece nějak udělám...nojo, ale to by ta jedna nemusela být hned po AnimeFestu ! Mám pocit, že z toho "skončím v Opavě (psychiatrická léčebna)" ...né že bych tam stejně kousek od ní nestudovala :D

Z minulého měsíce jsem splnila několik cílů.
1) Docela jsem i spořila...bývá to horší :D a nebo jsem možná více pracovala...
2) Vymyslela jsem další originální kravinu
3) Zašla na výstavu
Zbytek se nekonal...v tomto počasí by člověk psa nevyhnal, natož sebe. Stále nemohu sehnat peněženku s velkým prostorem na karty :D o černé krátkorukávové halence nemluvě. A na své "JÁ" nemám čas.



Mám pocit, že stále více snižuju své (krátkodobé) cíle, ale jinak to snad ani nejde.
Jediným cílem pro tento měsíc je: PŘEŽÍT !
8.-12.4. - prezentace seminárek
12.-14.4. - třídní akce v Jeseníkách, krycí název - BOJ O PŘEŽITÍ
15.-26. 4. - PRAXE v domě pro mentálně postižené
19.4. - oslava narozenin Dear Sith
20.4. - Ostrava Otaku sraz-hodlá se sejít i pár začínajících lolit
27.4. - Před AFkový sraz v Ostravě

A jestli to tedy přežiju, tak se potkáme někteří na AnimeFestu :)

4 komentáře:

  1. Taky mám podobný pocit, v pátek jsem poslala učitelům dvě práce a čekám, jestli mi je nevrátí. Ještě mám udělat jednu seminárku a po AF prezentaci plus zkoušky a asi ještě 45 knížek přečíst... myslím, že silně nestíhám :D Asi se rovnou nechám zavřít na psychinu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 45 knížek a musíš? to máš jako povinnou četbu? ....ale na psychinu jedině k nám ! :D

      Vymazat
  2. Já..ani nemluvím, potřebovala bych, aby letní semestr měl nejméně tak půl roku, je to šílené a utíká to jako voda, což je nejhorší. Tak to jsem moc ráda, že jedeš na AF, určitě se tam během těch tří dnů alespoň jednou setkáme :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jestli státnicuješ teď, tak to ti ta voda utíká mnohem rychleji :( takže oproti tobě jsem moc velký skuhral.
      O tom, že se potkáme nepochybuji, i když kdoví jak :D jsem až moc velký fanatik do přednášek :D, takže mimo bude jen minimum času :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: