neděle 7. dubna 2013

# Špetka umění

Papírové vitráže

Vitráže = takové ty velké barevné okna nejčastěji v katedrálách (fakt dementní popis no :D) Byla a možná ještě jsou v módě jako potiska na oblečení. K čemuž jsem zatím nenašla chuť. Líbí se mi na sukních, ale né na legínách nebo jinde ...raději se na ně koukám, když jsou zasazeny v architektuře a nebo se ráda koukám na díla Erica Standleyho.

Eric Standley je profesorem umění a specializuje se na velké hromady(vrstvy) barevného papíru. Co s nimi dělá? Laserem do nich vyřezává unikátní "vitráže", které vypadají uchvatně, ale nejvíce obdivuji tu práci, kterou si s tím musí dát. Všechno nakreslit, navrstvit jednotlivě vyřezávat, aby byly prostorové.

No posuďte sami ....
1) Kulaté





2) "Obdelníkové"




Tak jsem si vzpomněla, že jsem na živo poznala jednoho profesora umění - Čecha vyučujícího v Americe ...takže chystám další článek o umění :))

3 komentáře:

  1. Tak tohle je vážně nádhera... jméno Eric Standley jsem doteď neznala, ale už budu vědět. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je prostě Pan Umělec..nedokáži si představit něco takového vytvořit. Opravdu nádhera.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: