pátek 5. dubna 2013

# Loužička slov

Jen počkej zajíci 05

Mám tři zprávy - 1 smutnou, 1 neutrální a 1 skvělou.... Co se stalo uplynulý týden?

1) Smutná
Koupila jsem si 3 tote bag tašky na pokreslení, ale byly ztraceny v přeplněném autobuse a nenalezeny. Ani by mě to tak neštvalo, kdybych za ně nedala takovou cenu - tady u nás je prostě všechno drahé.
Zjistila jsem, že je seženu levněji po netu s poštovným a budou stát dokonce méně, takže - AŤ ŽIJE NAKUPOVÁNÍ NA INTERNETU !! Nejraději bych na něm už nakupovala všechno, ale jsou věci, které tam nenajdu a které si musím vybrat/vyzkoušet osobně.

2) Neutrální
Pobavila mě webovka http://www.priznej.cz/informace , kde se studenti jednotlivých (vysokých) škol přiznávají k nejrůznějším blbostem :D Nejvíce mě teda baví na FB přiznání z brněnské MUNI .
Ochutnávka:
"Rok jsem studovala gender. Možná si říkáte, že to nic není, ale vy nevíte, kolik feminismu, hrůzy a utrpení se v tom skrývá."
"Natajnačku prdím na přednáškách a pak se v duchu směji pohledu, jak se ostatní mezi sebou podezřívají."
"Chodím na náhodné přednášky cizího oboru, nejvíce vyrušuji a mám debilní otázky, a podruhé už se nikdy neobjevím." ...atd.

Nevýhodou je to, že sem tam se pomlouvají předměty a učitelé a jestli s tím někdy někdo vyleze na povrch, tak to bude průůůůser.

3) Skvělá
Chtěla jsem takhle jednou na ERASMUS, ale kvůli loňské opakovací zkoušce to vyzkouším asi až v magisterském. Každopádně jsem se včera dozvěděla, že můžu na podzim odjet v rámci jiného programu na stáž na tamní univerzitu, která bude celkově dotována školou. 
Sice jsem si nevymyslela nějakou uchvatnou zemí, ale "jen" Polsko, ale už se tam neuvěřitelně na ten měsíc těšíííím :) 
Opole, Opole ....Křehká Figurka jede !!! :)))


   

6 komentářů:

  1. O stránce priznej.cz jsem dosud neslyšela, takže moc děkuju za odkaz - už pročítám jednotlivé FB stránky a královsky se bavím :D

    A obrovsky gratuluju ke stáži! ^^ (Zjistila jsem navíc, že jsem profesionálně deformovaná, neb jsem četla "Upole, Upole" :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, co vidím už to mají všechny školy...ale MUNi pořád u mě vítězí :D
      Každý má svou profesní deformaci :D, děkuji moc :)

      Vymazat
  2. MUNI znám, asi protože je to moje alma mater :D A nakupování na netu je zlo. Poslední věc, co jsem si kromě jídla a kosmetiky koupila v obchodě, byly na začátku zimy punčocháče :D Jinak je všechno přes ebay, taobao nebo votočvohoz :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S prominutím, ačkoliv mám na MUNI většinu přátel, kvůli Přiznej se - si říkám "proboha, co to tam asi studují za inteligenti" :D:D:D
      ...nojo votočvohoz to je komat mého účtu :D

      Vymazat
  3. Nakupování na netu je opravdu zlo, ale pozoruji u sebe, že poslední tři roky snad už nijak jinak nenakupuji, což je trochu děsivé. Jinak moc gratuluji k výjezdu, to je to, co jsem vždycky chtěla a Polsko je také super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No wau ...3 roky, jsem zvědavá, jak dlouho to vydrží mně :D ...i když je fakt, že kdyby se daly kupovat na netu nějaké Amarouny, tak už ani na to jídlo nechodím :D

      Děkuji :))

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: