čtvrtek 18. dubna 2013

# Shopaholic

Závislost na látkách

Miluji krásné věci, ty které si koupím již hotové, ale také ty, které si vyrobím nebo pro mě někdo vyrobí :))

S mou lolita kariérou jsem se stala závislou na sukních. Mám sice zatím více sukní ušitých někým jiným, ale doma se mi to hromadí látkami, které ještě nejsou zpracované. A stále přibývají další a další....inu pohleďte ! :)

1) Michael Miller - Night Fairies


Mám s ní v plánu velké věci, i když je dost malinká, takže moc objemná nebude....to bych musela vykrádat banky :D

2) Sweet hearts (na černé :))



Je na seznamu 3 dalších látek, které se mi strašně moc líbí a uznávám je sice dosti sladká, ale tím, že je na černé, se moje sladkost snad bude nulovat :D.

8 komentářů:

  1. Ta první látka je naprosto úžasná! Taky furt nad nějakýma slintám, ale nemám na ně věčně prachy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty máš zase prachy na kosmetiku, na kterou já dost kašlu :D

      Vymazat
  2. jé, to je fakt nádhera :)
    Já jsem nedávno narazila na krásné retro šaty, ale pro změnu se mi nelíbil vzor tak teď přemýšlím kde si je nechat ušít z jiné látky :D
    Sama k tomu bohužel nemám prostředky (šicí stroj) :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díkybohu mám mamku švadlenu, takže i šicí stroj :)

      Vymazat
  3. Mě se strašně líbí ta druhá látka..ještě by to chtělo naučit se šít..ale zase kdybych uměla šít, měla bych závislost na látkách xD

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: