neděle 28. dubna 2013

# Vymoženosti

Děti si hrají

Už dlouho jsem tady nezveřejnila tip na nějakou "vymoženost". Dnes jsem si vzpomněla na jeden moc pěkný den, který jsem zažila se svým Drahým, kdy jsme navštívili ostravskou prodejnu Yogi, která se tedy kromě kol specializuje i na nejrůznější hry a hlavolamy. Ten den, se tam pořádalo "volné hraní" ku příležitosti zahájení prodeje nové hry (hlavolamu). Samotný pan Autor byl moc milý, vlastně všichni starší pánové, kteří se v hlavolamové oblasti pohybuji snad už více než půl století.

Jsem hrozné herní tele. Magic mi museli na Ostrakonu vysvětlovat 4 kluci 3 hodin a pořád mi to ještě nejde. :D V životě jsem nesložila Rubikovu kostku, a když jsem v Yogi zahlídla její upgrady, tak mě to navždy přešlo :D. Jediné, co dokážu zdolat je Ježek v kleci. Neskutečně si cením, když mají lidé se mnou trpělivost :D. Nevzdávám to a snažím se bojovat a přemýšlet a zkoumat neskutečně dlouho, pokud mě něco zaujme, a tak bych Vám ráda ukázala dvě vymoženosti, které mě neskutečně zaujaly.

1) 3D puzzle Crystal
--> Jsou to různě tvarované umělohmotné kousky netradičního puzzle, které zapadají do sebe. Nevýhodou mnohdy je, že jsou stejně barevné. Skládala jsem červenou růži označovanou jako nejlehčí a chtělo by to, abych ji měla doma, abych to doskládala :D
Moc se mi líbí design konečného výsledku. Některé hotové puzzle mají i svou funkčnost. Například prasátko, které může fungovat jako pokladnička (do toho jsem se prostě zamilovala) a také do Pandy, kterou jsem viděla ale až po několika měsících jako novinku na trhu.


Tohle je tedy základní původní sada, ale už jsem viděla i Eiffelovku, Medvídka Pú, Mickeho Mouse atd.

2) hra Timeline
S touto hrou jsem se seznámila zase na jiném dnu hraní, tedy na Veletrhu hraček v Ostravě. Plánuju si ji koupit, protože je prostě úchvatná.
Podstatou Timeline je vytvoření časové linie z kartiček, které zakoupíte v krásné plechové krabičce.
 Existují tedy 3 typy této hry, a to : Vynálezy, Objevy a Události. Cena je bohužel vysoká - 389 Kč. Což jediné mě na tomto zatím odrazuje.

Kartičky jsou z jedné strany pouze popsané, o co se jedná. A z druhé strany je letopočet. Hráči si berou postupně z hromádky kartičky a umisťují je do časové linie, aby tvořily posloupnost. Poté, co je umístí je otočí, aby zjistili jestli se spletli nebo ne. Každý má pro začátek určitý počet kartiček. Cílem je se zbavit všech. Trefíte se - můžete zařadit další, netrefíte - berete si z hromádky 1 navíc :)

Máte rádi hlavolamy? Jaká hra Vás naposled zaujala?

5 komentářů:

  1. Cítím se staře a neinformovaně - ani o jedné hře jsem ještě nikdy neslyšela ^^' Na druhou stranu, mám teď hroznou chuť si s něčím hmatatelným (= ne PC hry) hrát :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to zní hodně dvojsmyslně :D:D
      Kdyby nebylo těch výstav atd. tak je taky neznám :). Timeline jsou skvěle společenské, často je kamarád bere do čajovny a hodiny se tím bavíme. :)

      Vymazat
  2. Tohle vypadá skvěle. Jsem hračička a tohle prostě potřebuju :D
    Má ten váš obchod webové stránky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop má :) http://www.yogi.cz/hry, i když to puzzle je asi teď vyprodané, ale jde sehnat i jinde ;)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: