čtvrtek 11. dubna 2013

# Loužička slov

Jen počkej zající 06

Jistě jste si již všimli "nárazovosti" mých článků....aneb nejvíc jich je o víkendu :D

Jak jsem již psala, poněkud nestíhám...konečně jsem sice doodevzdala předposlední seminárku (poslední budu mít v zápočťáku), kterou jsem dopsala 5 minut před odevzdáním a prezentací :D, ale mimoto ještě doučuju angličtinu jednu středoškolačku (maturantku) a tento týden budu zabraná v lékařské angličtině pro jednu vysokoškolačku :-/ Nemohu si stěžovat, je to práce jako každá jiná, ale prostě nestíhám jindy než o víkendech psát články.

Kromě toho, že jsem si pořídila zápisníček, abych si psala poznámky, o tom co hodlám tady zveřejnit, se stalo ještě několik dalších věcí ....

1) Rozhodla jsem si, že si pořídím Miláčka (čtěte foťák). Ex-Miláček upadl do kómatu a nejspíš se už neprobere. Jeho energie už nevzroste a šedý zákal sice může z očíčka zmizet, ale nebudu do toho investovat. Raději si za cenu operace koupím nový. Ano, asi moc stát nebude, ale nechci žádný profesionální (na to mám kamarádku fotografku), jen chci, abyste se u mých fotek setkávali s větší kvalitou :).

2) Pomalu ale jistě se na mně začíná podepisovat škola. Čím víc se dovídám v Sociální patologii, tím víc už o některých jedincích nepřemýšlím jako o "totálně vypatlaných dementech", ale mám nutkání je pojmenovávat odborně. Za zmínku stojí ten fakt, že se moc hanlivě obyčejně nevyjadřuji, pokud to vážně nehraničí s normalitou.

3) Jsem chorá na záda :( nemohu již 2 týdny skoro nic dělat, pořádně se hýbat ....bolest přichází rychle a svírá celý hrudní koš. Lékař tvrdí, že mi nic není. Na rehabilitace se bojím zeptat (a to bych byla poprvé v životě PRO  ně !). Jeho způsob léčby spočívá v položení mne na břicho na vyvýšené lehátko a "skočení" po mém těle. Nechápu, proč mu ještě nesebrali licenci ....

4) Zítra jedeme se třídou z vysoké na chatu. Měla jsem sice být zvyklá ze střední, že měšťáci žijící v bytech mají jako chaty spíš chalupy, ale že má spolužačka vlastní chatu, která je luxusnější než můj rodinný dům, tak to mi vzalo vítr z plachet. Chalupa se však nachází v Jeseníkách, tzn. připočtěte si minimálně půl metru sněhu a víc, a tak nemohu dorazit na Lolita sraz do Ostravy :( (AnimeFest to jistí !! :)) Pokud budou fotky, tak některé ty slabší zde zveřejním.

5) Pomalu ale jistě se blíží můj 100. článek uveřejněný zde. Začla jsem psát koncem listopadu. Dříve jsem měla jiný blog, který byl spíše puberťácký a extrémně temný :D. Tento blog je jistý posun v mém životě a já jsem moc ráda, že má několik pravidelných čtenářů a dost nepravidelných.

Moc Vám děkuji, že MĚ čtete....ty moje slohovkové vykecávačky (jako je tato :D) a pevně doufám, že několik z Vás potkám na živo a nezprotivím se Vám či neutrpíte šok :D.


A nakonec...když se nudíte a Vaše mladší sestra (dnes 14. letá) kecá COOL hlouposti jako "láááááááájk" atd. Není nad to jí zavřít pusu svolením, že Vám může ukázat něco, co děsně "fičí" v její třídě a neříká se u toho "lááááájk". Thanx God !

No...no....no...

+ bonusový příspěvek rovněž od mé sestry, která si ráno zpívá ....
.....tak si to pak zpíváte taky celý den :-/// :D

2 komentáře:

  1. Nějaká Loli epidemie, mě zas bolí břicho a nevím z čeho. Nebo spíš divně brní a už je to skoro dva týdny. Snad to teda přejde mě i tebe :D
    A na AF a Tvoje fotky se moc těším :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Loli epidemie :D:D skvělý název ...tipuju to za a) na změnu počasí, b) tu epidemii, c) stárnem, d) je to obdobím, jako jsou období rozdchodů, těhotenství a tak :D (a né nechci nic zakřiknout! :D) Brzo se uzdrav :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: