sobota 27. dubna 2013

# Shopaholic

Odměna za praxi

Přežila jsem praxi a raději se k ní již nebudu víc vyjadřovat. Snad jen zmíním to, že jsem vyrazila opět nakupovat. A dopadlo to nad očekávání. Konec dubna a všude nečekaně tolik slev, toho se musí prostě využít. :)

1) Zelené "retro" šaty z Orsay (slevněné na 300Kč + ten den sleva na slevněné zboží ...awww ^^) - konečná cena 180 Kč :))



2) Slaměný klobouk (konečně !!!) - Gate - 149 Kč (ano, viděla jsem ho už na hodně lidech včetně nových fotek od Reiko, ale je úžasný ^^)


3) Panda ponožky - Gate - 24 Kč (koupila jsem si je hned po telefonátu s mým drahým Pandou, nemohla jsem odolat, navíc jsem všude možně v obchodech teĎ viděla, že pandy jdou do módy)




4) Bílá halenka - můj 1. kousek ze Secondhandu po letech - cena 30 Kč (nejeví známky nošení ^^, konečně mám halenku na zastrkávání do sukní :))

5) Čajová sada - levnesushi.cz se sídlem v Blansku - 249 Kč (vyslala jsem mého Pandu, aby mi tam skočil, protože to je kousek od jeho bydliště, a tak si z AF povezu domů asi hromadu věcí :D)

---> nakonec jsem si vzala ty hrníčky s podšálkama, ale jelikož jsem vybrala poslední kus, tak jsem již na stránkách neobjevila podšálkovou verzi, ale motiv je úplně stejný :)

6) Vějíř - levnesushi.cz - 80 Kč (barvu vybíral Panda, takže jaký je se dozvím až LIVE)


PS: Někdo by mi měl zabavit platební kartu :D

14 komentářů:

  1. Všechno jsou to tak krásné věci. Nejradši bych Tě vykradla :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty jsou krásné a skvěle ti padnou! :) A žádné zabavování platební karty, odměňování se je přece v pořádku! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, byla jsem z nich neuvěřitelně nadšená ! :))

      Vymazat
  3. Všechny věci jsou úžasné~ Zvláště ta bílá halenka za takovou směšnou cenu je skvělý úlovek :)
    A taková čajová sada, z toho musí být radost pít. Nádhera ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Halenka podpořila mou chuť jít znova mrknout do Secondhandu, u nás totiž jinak žádné dobré nejsou :-/ (tedy výběr + cena). Snad ta sada přežije cestu ve vlaku domů :D

      Vymazat
  4. No nádhera :) ty šaty.. za tu cenu.. no prostě úžasné :D A hrozně ti sluší! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. OMG OMG OMG, běžím zítra do GATE pro ten klobouk.. Už se dost dlouho takový snažím sehnat a nikde niiic :D
    Ty šaty Ti mooc sluší (miluju zelenou..), ponožky jsou rozkošné a jdu se kouknout na to levnesushi.cz :P
    Uíííí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jestli bude ještě v Gatu u Futura, radši bych zkusila Shoppin :). Jsem ráda, že mé tipy využiješ :)

      Vymazat
  6. Wow, ty zelené šaty jsou super! A ta cena ještě víc :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasný věci, opravdu úžasný..a něco mi říká,že bych se měla kouknout do Gate :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti doporučuji, momentálně tam jsou slevy i na šperky, které tě výjdou levněji než z ebay :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: