úterý 23. dubna 2013

# Loužička slov

Jen počkej zajíci 07

Za minulý týden má "zajíc" krapet skluz, protože jak jsem již někde psala.....absolutně nestíhám ! A to jsem si myslela, že budu mít nastávající (již tento) týden víc volna a houby s octem :-/

1) Minulý víkend se nesl v duchu vysokoškolské třídní akce. Plánuji o ni ještě napsat článek po tom, co mi dojdou zbývající fotky, které jsou nejdůležitější :) Avšak mohu Vám říct, že to bylo epické .... V životě jsem nezažila takovou kosu, kdy uvnitř bylo víc zima než venku, a několik z nás spalo po kupě, aby se zahřáli. Došli jsme k zjištění, že hra Alias byla nejspíše vynalezena pro lidi s titulem PhDr. a že pro podnapilé skoro bakaláře je dobrá maximálně tak hra Activity - Junior xD.
Tehdy prvně vysvitlo sluníčko po takřka 5 zimních měsících a já si hned ožehla nos. Taky to tak někdo máte, že první, co se Vám opálí je nos a pak vypadáte jako dement (jako já xD)?
2) Po velmi zdařilém víkendu jsem opět zas a znova nastoupila na praxi v jednom středisku pro mentálně postižené, kde jsem již minulý semestr dělala. Ale ! Byly to jen pátky, kdežto teď mám souvislou 2 týdenní praxi a už 3. den jsem myslela, že mě zavřou do cvokárny. Mentálně postižení jsou sice má oblíbená sociální skupina, ale s některými to je vážně těžké.
Aneb:


Počítejte 2 hodiny do 5 pořád dokola. Poslouchejte, člověka, která kváká jako pářící se žáby, protože to vyčetl v Epoše. Mějte nehoráznou trpělivost se všemi možnými a nemožnými lechtivými narážkami ze strany mužů....a ! Utíkejte, co Vám nohy stačí, když je někdo moc přítulný.
VÁŽNĚ ! nesnáším, když mě cizí lidé objímají. Nesnáším cizí doteky, a když jsem se dostala mezi (stále se objímající) otaku, tak jsem měla z toho deprese. Časem jsem si zvykla, jsou to mí přátelé, ale i tak cítím jistou fobii, když mě chce někdo obejmout. Cítíte se obdobně?

3)  Proutkař
Víte, kdo to je a věříte na něj? Kamarádka se nastěhovala do nového bytu, ale nevyspí se v ložnici. Několikrát stěhovali postel tam a zpět a nic... Pak zjistila, že přímo pod ložnicí je nějaký pramen, který jí ruší spánek a zavolala proutkaře, který má tu vodu přesměrovat jinam. Prý se ji už spí líp, ale já vážně netuším, jestli tomu věřit :D. Ani jsem netušila, že je to nějaká živnost :D.


5 komentářů:

  1. 1) ne :D
    2) ne, pokud ho aspoň znám :D
    3) no nevím? :D

    Snad se ti bude na praxi dařit. Jednu mentálně postiženou znám a obdivuji tě, že vydržíš pracovat s tolika najednou~ :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. po tolik "ne" se fakt cítím dementně :D ... děkuji :) raději bych byla pro ten individuální přístup k člověku a né takto hromadně :-/, i když jim kolektiv pomáhá

      Vymazat
    2. Jop, často jim pobyt mezi svými prospívá, tedy myslím. A rozhodně to není jen v jejich skupině. Tedy, vedou spory stejné jako jsou ty naše, jen na jiné úrovni :D... Něco se nezmění. :D

      Vymazat
  2. Uf s těma mentálně postiženýma Tě vážně obdivuju :-) Ale na Activity není nic špatnýho, i když junior se ke mně ještě nedostaly :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no junior jsou tak lehké až jsou pro naprosto namol lidi těžké :D

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: