středa 17. dubna 2013

# DIY

Malování na tmavou

Vzpomínáte si, jak jsem v jednom článku psala o tom, že jsem si namalovala potisk na sukni a nadávala, že už nikdy na tmavou nekreslím? Hmm tak jsem se k tomu zase dokopala a to kvůli sukni od Katuky, abych k ní měla nějakou tašku.
Opět jsem si potvrdila, že na tmavý textil budu malovat jen s donucením....a ano právě jsou na cestě poštou další tmavé Tote bag :D:D ...jsem husa no :D

Aaaa tak tady je můj 3 hodinový výsledek, do kterého se počítá jen malování...o předchozí dvou denní výrobě šablony se raději moc nebudu zmiňovat. To je tak, když vám nejede tiskárna a nezbývá vám než plácnout papír na obrazovku noťasu a přemalovat, upravit, vystřihnout, překreslit na tvrdý, vystřihnout ...a tak :D

Rovněž jsem pochopila, kde se berou ty nehorázné ceny u slečen, které takové Tote bag i prodávají ...resp. u těch s více detailama...nedetailní jako jsou postavy etc. stále nechápu ;)

Tady máme tedy výsledek....a další přibude v sobotu :))


6 komentářů:

  1. Ten obrázek vypadá elegantně, líbí se mi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, ale neboj...umím i neelegantní skicy :D

      Vymazat
  2. Krása, jsi šikovná! A můžu se zeptat, je nějaký trik na to, jak pracovat se šablonou, kde není nějaká linie, která by ji držela celou pohromadě? Jak tady, kde máš spoustu menších dílů, které nejsou ničím spojené? Furt přemýšlím, jestli je na to nějaký trik nebo opravdu člověk musí být tak šikovný, aby ty kousky šablony šikovně poskládal...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ehm já jsem to asi moc nepochopila :D Tohle byla jedna šablona a přišlo mi, že naopak to pohromadě drží :) Spíš bych potřebovala vidět nějaký jiný příklad ...

      Vymazat
  3. Vypadá nádherně! Za tu námahu to určitě stálo, je to překrásný tote bag~ :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: