čtvrtek 3. ledna 2013

# Loužička slov

Vánoční víla dorazila i ke mně

Letos jsem se, jak už jsem zmínila v některým z předchozích článků, poprvé zúčastnila akce "Vánoční víla". A v čem to vlastně spočívá?
a) je to akce pořádaná lolitami pro lolity :)
b) zašlete registrační údaje, tedy: svou adresu, styl  ...a také souhlas s pravidly
c) náhodně je Vám vybrána svěřenkyně, pro kterou budete Vánoční vílou a pošlete jí dárek
d) vy taky někomu jste přiřazení a máte svou Vánoční vílu, od které dostanete dárek

Takže, cože jsem to dostala?

Vyfoceno ihned po rozbalení, bohužel na špatném světle...
Takže balíček obsahoval:
1 růžovou mašli
1 černobílou mašli z hrubší látky
tmavě vínové (dohněda) naušnice - růže
přívěsek (nejspíše na mobil) makronka - fialová

Ihned po prozkoumání dárečku, jsem věděla, že jej určitě využiji, tedy až na tu tmavě růžovou mašli....jelikož žádný takový odstín nenosím (jde vůbec zakombinovat do classicu???).
Ale jinak mě strašně potěšily náušničky :), které nejspíše budu nosit k hnědým sukním :). Nemluvě o makronce (makronky miluju !) ta už má v tuto chvíli (cca 30 minut po odbalení) místo na mém mobilu. Opravdu se povedla. A černobílá mašle, jelikož je z hrubšího materiálu, skončí na mé černé taštičce :) ...nebo mě ještě teď napadlo dát ji na buřinku ...mmm ^^

Jen je škoda, že neznám mou Vánoční vílu. Ano, má to být co nejméně známé, ale mohla aspoň napsat celou svou přezdívku, popřípadě odkaz na blog. Né se jen podepsat "S." ....i když podle písma tipuju, že je mladinká :)

Takže ...Milá S. moc si vážím tvých handmade dárků, a byla bych ráda, kdybych věděla aspoň Tvé jméno (nick).

HLEDÁ SE "S." !!!!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pravidelní čtenáři

For English, press: