neděle 13. ledna 2013

# Shopaholic

Každý rok lidé čekají na

...slevy. A ano i já bych byla jednou z ovcí v davu, která se žene do obchodů, ukořistit nějakou "ekšn" věc. Akorát jsem si řekla, že při hubnutí bych si radši nic kupovat neměla. Celou dobu jsem odolávala, i když vlastně nebylo čemu odolávat, protože, řekněme si to na rovinu, v těch obchodech, které jsou v Ostravě, stejně nic moc není.

Ale i tak jsem včera objevila v New Yorkeru slevu košil. Jedna za 129 Kč, různé odstíny, no neberte to! Neodolala jsem a koupila si barvu, která do této doby v mém šatníku abstinovala. Růžovou! ...tedy starorůžovou :D (pastelovou). Stejně mi příjde úsměvné, že je to již druhý pokus  /tentokrát úspěšný) si v NewYorkeru něco růžového koupit.

Před půlrokem jsem totiž objevila slevněné šaty z 800 na 150. Byly na jedno rameno a zářivě růžové, velikost L. Akorát mi byly dost volné, co se oblasti ňader týče, i přesto, že narozdil ode dneška byly vyvinutější. Nezapomenu na výrazy mých 2 kamarádek, které mi několikrát zopakovaly: "A víš, že to je RŮŮŮŮŮŮŮŽOVÁÁÁ?" :D Jsem zastánce nerůžových věcí již několik let, takže mě jejich vyděšené pohledy docela pobavily.

Tak a dost povídání, tady je:


2 komentáře:

  1. Ale neee, to jsem neměla vůbec číst! D:
    Včera jsem zrovna byla ve Futuru v NY, ale takhle levné košile jsem tam nenašla... Asi je to dobře. :'D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ve Futuru nevím, já je našla v Shoppinu, tam je to přece jen větší :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: