úterý 22. ledna 2013

# DIY # Fragile Figurine

Lolita na zkoušce

Jak jsem již dříve (tuším někdy v prosinci) psala, že mi došly látky na sukně, tak konečně je jedna hotová. Konkrétně ta tmavě hnědá s bílorůžovými květy.


 Mám k ní i mašličku pod krček...
 .... a rovněž handmade čelenku na hlavinku.

Zhodnotila jsem, že se k ní bude hodit má starorůžová košile, ale stejně k ní nosím bílou XD.

Minulý týden v sobotu jsem ji prvně "vyvenčila" před mými přáteli z okolí. Tedy ukázala jsem lolitu před "normálními" lidmi, kteří nejsou zvyklí na tento či jiný vybočující styl oblékání. A jaké byly reakce?
---> Několikrát padla věta "A v kterém jsi měsíci?", pak také "Nechceš si tu spodničku nějak uhladit? Máš 4x tak větší zadek!" ....Každopádně jsem prý byla roztomilá XD ...no a ještě, aby ne, mezi těmi všemi lidmi v tom pajzlu !
Dnes jsem se tedy odvážila vyjít s lolitou i do školy....Ve vlaku se na mě culila průvodčí a další lidé. Když jsem dorazila do školy, zazněly první ohlasy mých spolužaček, které mi sukni chválili a HLAVNĚ všechna zajímalo, co mám pod ní :D:D:D. Někteří koukali a někteří zkoušeli hmat ...jako jeden spolužák, který mě oťukával propiskou a čekal, že "to bude cinkat"...respektive čekal, že budu mít ve spodničce obruč :D

Ze sukně byl nadšený i jeden vyučující, starší pán....který mi ji půlku zkoušky chválil O:) ...někteří si sice rýpli, že už nemám tak velký zadek, když jsem si oblékla kabát, ale někteří mi řekli, že "mám zadek jako princezna....už jen mít vlečku, kterou by mi ochotně nesli" XD

4 komentáře:

  1. Moc ti to sluší a první reakce jsou vždycky vtipné :D Ale hlavně, že nejsou vyloženě negativní :-) A ta sukně je vážně krásná!

    OdpovědětVymazat
  2. Sukně se ti opravdu moc povedla a velmi ti sluší! :) Ta látka je překrásná~

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: