úterý 29. ledna 2013

# DIY # Vymoženosti

Přehlcení

Někdy kolem 16 hodin odpoledne jsem došla k názoru, že moje poličky nad postelí už více "cetek" nevydrží (kromě nich tam jsou i krémy, keramika atd.). Koukala jsem všude po šperkovnicích, protože jsem zjistila, že vyrobit si tu origoš ze zápalek by s naší rodinnou spotřebou zápalek trvalo fakt dlouho.

Došla jsem tedy k razantnímu řešení. Prohledala jsem skříň a našla obrovskou krabici od Puzzle 5000 a v ní ....hle ! světelný meč ....bohužel musel putovat do jiného bydliště.

Bohužel, jsem nenašla bílou barvu (temperu) na zakrytí barvy krabice, nebo aspoň části, protože ten obrázek puzzle se mi líbí :), takže jsem ji prozatím nechala jak je.
Naspod jsem přilepila dva tvrdé papíry, které jsem pokreslila...


Poté jsem odstřihla 2 protilehlé krátké strany víka krabice a 1 podlouhlou jsem prostřihla v půli. Oblepila jsem je bílým papírem (ze skript Politických systémů....tak ji patří! :D) a zafixovala lepící páskou. Asi 8 cm od konce jsem ty krátké strany nastřihla a upevnila k podlouhlé straně, tak abych vytvořila zarážky, které jsem poté přilepila ke dnu krabice.
Víko od krabice jsem přilepila podlouhlou stranou na podlouhlou, jak jde vidět, zde na fotce a vpůli ustřihlá podlouhlá strana začla sloužit jako "záklapka".


A konečně.....kýžený výsledek ! Již naplněná velká šperkovnice....



PS: Musím ji tedy ještě zvenku dotunit...
PS2: Miluju Chemoprééén

3 komentáře:

  1. Vypadá to skvěle! Moc se ti šperkovnice povedla :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Někdy mám taky pocit, že toho mám až nad hlavu. A jako tělo mi dá najevo, že je potřeba na chvíli vypnout. A pro mě je to jasný signál, že si mám dát prostě day off. Mám doma gruzinská Kveri vína, takže si naleju sklenku, druhou a pak zbytek lahve a třeba si čtu. A jako nemyslím na práci a na nic.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: