pátek 4. ledna 2013

# DIY

Děvčátko se sirkami

Můj nový koníček? Sbírání krabiček od sirek. ANo, název mého článku vychází z "pohádky" od H. Ch. Andersena. Pohádka je v úvozovkách, protože nekončí dobře :(, ale snad ta moje dobře skončí.

Asi to znáte hromada šperků a doplňků a už je není kam dávat. Mám sice pěkně řešenou poličku, kdy si můžu zavěsit hromadu naušnic, náhrdelníků a dokonce čelenky, na které nasoukávám mašle :D, ale od doby, co se mi moje cingrlátka povalují už i mezi památečními věcmi (které jsou na poličce vystavené - převážně dárky mých přátel), rozhodla jsem se to řešit jinak.

Jsem student, a k tomu poslední dobou i chudý (a to si musím koupít permanentku do fitka !!!), takže jsem hledala nějaký pěkný tutorial na výrobu šperkovnice.

Tento se mi vážně zalíbil, tak doufám, že ji vyrobím, co nejdříve....než to na mě všechno doslova spadne XD

Uvažuji, že ji vyzdobím spíše ubrouskovou technikou....krapet vintage :), ale ty květiny se mi na ní vážně líbí :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pravidelní čtenáři

For English, press: