úterý 22. ledna 2013

# Fragile Figurine # Vymoženosti

MUST HAVE LIGHTSABER

...tak to je jeden z mých článků wishlistu :D. Jsem ráda, že nejsem jediný blázen a mám svou Dear Sith, která je na tom co se týče Star Wars úplně stejně. Tedy až na to, že směřuje ke straně zla a přitom miluje Hana Sola.
Já jsem ta její světlá stránka, a tak jsem jí koupila malý a (bohužel pro ni) zelený lightsaber.

Jedná se o lízátko s malou zamontovanou diodou vespod, takže SVÍTÍ !! Nemohla jsem odolat a nekoupit to mé Dear Sith. Konečně ho má....a mám takový pocit, že ho bude mít, dokud se sám neroztopí ....něco takového přece neslíže, ne??? :D

Když jsme u těch rozdílů....Dear Sith je dosti konzervativní a mně se naopak líbí i takové Star Wars Lolity jako, např.:






Žádné komentáře:

Okomentovat

Pravidelní čtenáři

For English, press: