pondělí 28. ledna 2013

# Loužička slov

Prezidentské volby 2013

Jak jsem již zmínila v mém víkendovém článku, ráda bych se podělila o můj průběh prezidentských voleb. Jako každý rok jsem seděla ve volební komisi v Ostravě a volby si naprosto užívala. V době konání krajských a senátních voleb v r. 2012 nám paní radní namixovali velmi zajímavé osazenstvo komise, které se opět sešlo.

Není nad to vidět "staré známé", i když jsem s nimi trávila jen vcelku 1 den. Mohu však říct, že narozdíl od ostatních jsme byli skvěle sladěná skupina....tedy až na úzkoprsou puntičkářskou zapisovatelku. (Pan zapisovatel na parlamentních volbách byl šprýmař a bral všechno s nadhledem...ať je zpátky !)

A jaké bylo složení?

Předsedkyně: Učitelka technických oborů na učňáku pro kluky ....vzhledem k mé lásce pro školy jsme si toho měly dost co říct
Místopředsedkyně: Já já já a zase já.....a mé jídlo :D
Členové komise:
*2 slečny ve stejném věku jako já ....z toho 1 se ze začátku stranila, ale poslední den se rozkecala :D a ta 2. vystudovaná kosmetička, u které bych neřekla, že má naprosto skvělý vkus na filmy a knížky !!! ...ale tak jsme holky, takže jsme pokecaly o všem O:):D
*1, která se učila a psala práce, aby se dobrala k titulu PhDr., ale vykládala vážně zábavné zážitky, z kterých jsem měla dlouhé záchvaty smíchu :D
*2 pánové kolem 40 let, s kterými jsem si tykala, i když jsou staří jako můj táta :D ...1 z nich věděl, co je Dračák, četl Pratchetta atd. takže jsme si hned padli do noty
*2 dámy rovněž kolem 40 let - 1 pletla nebo zpívala a nosila nám buchty, které pro nás upekla doma a 2. učitelka náboženství se zdravým životním stylem, neuvěřitelně chytrá, zajímavá umělkyně :)

Ta poslední příležitostná umělkyně mě nadchla a i ostatní svým postojem k životu. Každá z dam nám přinesla něco na rozloučení, pokud se už nikdy takhle dobře nesejdeme (bonbon, perníkovou podkovu či srdce...). Ona nám přinesla obrázky s citáty. Většina vybírala více podle citátu, ale já jsem se rozhodla vybrat si podle obrázku aniž bych věděla, jaký je na druhé straně citát.

Vybrala jsem si tyto:

"Když posuzuješ druhé, neovlivňuj své hodnocení hořkostí svých vlastní neúspěchů." Escrivá

"Malý kousek dobra darovaný druhému člověku je více než všechna láska k celému světu." Dehmel

"Je snadnější obohatit se tisícem ctností než napravit jediný poklesek." Aeschylus

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pravidelní čtenáři

For English, press: