neděle 27. ledna 2013

# Loužička slov

2P - pijeme a padáme

Tento víkend jsem byla po dlouhé době na maškarním plese pro dospělé. Tedy né že by tam bylo dost lidí s občankou, která potvrzuje 18 let, ale rozhodně tam nebyl nikdo ze základní školy....

Lístek stál 150,- a los 5,- ...prostě lidové ceny :D aneb Miluji vesnické akce ! Tombola byla bohatá, ale mně štěstí nepřálo....tak se utěšuji tím, že třeba budu mít štěstí v lásce, i když to tak v jednu chvíli večer nevypadalo :D Není nic horšího než hromadná holčičí deprese ....a následovné léčení deprese :D.

Jelikož se můj Drahý na mě vykašlal, celou noc jsem měla při sobě doprovod v kostýmu sličného muže  s čáry (ty máš svaly, já mám čáry). Lítalo kolem mě několik berušek, jedna z nich se extra tulila ....a také jsem měla vedle sebe mou spolupracovnici Smrťovy vnučku, která celou noc citovala Pratchetta :D.

DJ hrál samé vypalovačky, takže jsme se všichni cítili jako puberťáci a někteří se snad cítili i jako děti. Zejména Smrťova vnučka, která se posledních několik hodin nesčetněkrát svalila na zem (kombinace podpatků, navoskovaných parket a alkoholu :D).

Doporučení na závěr: Jděte aspoň 1x na ples a užijte si plesovou sezónu, dokud můžete...

A ano, to jsem já ;) ...ještě jsem měla s sebou velkou injekci >>ZDE<< a napadla mě myšlenka, ušít si Guro Lolitu :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pravidelní čtenáři

For English, press: