pondělí 31. prosince 2012

# Loužička slov

Silvestrovský deník

Všechno to začalo na Nový rok....
Bylo mi 32 a pořád jsem byla svobodná. Zase jsem byla sama a zase jsem šla na matčino každoroční krocaní kari. Každý rok mi chce dohodit nějakého obstarožního suchara a zřejmě se tomu nevyhnu ani letos...

Tak tak nějak podobně si připadám taky. Sice je mi o 12 míň, jsem zadaná atd., ale dnes jsem sama. Já, postel, zelený čajík, zpráva z praxe a skripta do politologie aneb jak se kalí na Silvestra. Za 20 minut půlnoc a lidi to už přes hodinu hrotí s ohňostrojema.

Kdybych si neslíbila, že vyrazím na procházku po té naší malebné vesničce, tak si navleču pyžamo a s hřebenem v ruce zazpívám nějakou skvělou písničku ....asi All by myself :D
 


Každopádně to má několik výhod:
1) zkouknu většinu filmů, na které nebyl čas
2) konečně napíšu zprávu z praxe a dostanu se k dalšímu modulu
3) ochutnám všechny typy zelených čajů Pickwick (které miluju !)
4) nepřejím se a neopiju
5) doma není ani noha, takže mohu užívat klidu
6) není nad se o půlnoci projít, aniž bych neutíkala z domu a nebo to oznamovala rodičům XD

A pro Vás, kteří někde jste ...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Pravidelní čtenáři

For English, press: