neděle 30. prosince 2012

# Loužička slov

Jak správně nasadit klooobrc

Správně tedy klobouk :D

Dopolední Štědrodenní akce s tradičním názvem "Cvaknout a hodit nebo hodit a cvaknout" se úspěšně zdařila. Avšak jsem mírně podcenila počasí. Na procházku jsem vyrazila jen tak v kabátku a buřince. Než jsem vyšla 2km kopec, byly mé ouška promrznuty (nedošlo mi, že na kopci fouka :D) a botičky promočeny (nové jsem pak dostala večer, konečně mám nožky v teple).

Jelikož den před Štedrým dnem u nás sněžilo, tajně jsem doufala, že to vydrží do rána, ale bohužel... Tento rok byla tedy naše akce ochuzená o sníh, a tak nemohl být vytvořen loňský Chodník Slávy či vyšlapané srdce v poli atd. I tak snad mohu říct, že jsme si to s Nikolajevičnou užily.

Rozhodla jsem se, že bych se mohla stát Paparazzi XD. Půjčila jsem si její zrcadlovku a fotila jsem všechno, co se pohlo...i nepohlo :D Nikolajevična není amatér a tak fotila jen hýbající se předměty.

Jako například těchto 15 kousků XD
A jak již název článků napovídá, rovněž zdokumentovala, jak se správně nasazuje klobouk :D


1 komentář:

Pravidelní čtenáři

For English, press: