neděle 8. června 2014

# Japonsko # Každé místo má svůj příběh

Japonská řemeslná pekárna

Hotaru bakery můžete najít v Praze na Ostrčilově náměstí, uprostřed parčíku v zeleně natřené bývalé budce trafostanice.
Na oficiální stránkách www.hotarubakery.com můžete předvídaně pozorovat, kdy mají otevřeno a že stále někoho shánějí na pozici prodejce/pekaře. Nemít žádnou brigádu a bydlet v Praze tak bych i do toho šla.

Majitelka si je vědoma, že tato pekárna je ojedinělá takže u dveří je cedulka NEFOTIT, a tak posledním místem, které mám vyfoceno je....
Zrovna z ní vycházel nějaký muž s velkou papírovou taškou, takže jsme byli poťouchle zvědaví, co tam asi najdeme.....

Bohužel na to, jak je ex-trafostanice velká, tak prodejní místo je velmi velmi malinké. Doslova otevřete dveře a dva kroky před vámi je hned pult. Na pultu i za ním je hodně jídla...respektive hodně druhů! Ale po mě a mém Drahém, přišla jedna paní a už nás tam bylo strašně moc v tom malém prostoru pro výběr.

Nejhorší se bylo rozhodnout, co koupit. Měli jsme hlad i chuť. Kromě pečiva byla u pultu i velká skleněná dóza s čajovými sušenkami, ale nakonec jsem odolala!

Pán za pultem byl cizí národnosti. Cizí evropské. Věděl, co prodává (a taky peče), uměl o tom mluvit fakt dlouho a pak ještě o slovíčkách, z kterých názvy pečiva pochází, ale nejspíš byl polské národnosti a hodně se mu pletly slovíčka a přízvuky. Chtěla jsem navázat volně polštinou, ale pořád pořád mluvil. Po nákupu a při našem odcházení nám v 11 dopoledne řekl "dobrý večer".

A teď k tomu, co jsme koupili.....


Egg cup - 10 Kč - zajímavá chuť
Krab tarte - 10 Kč - strašně mě překvapilo, jak moc to bylo dobré.....na to, že je to ze surimi tyčinek. Vážně skvěle okořeněné.
Anmaki - 15 Kč - lahůdka, ale na můj vkus hooodně moc fazolí :D.


Kero chan - 7 Kč - nejroztomilejší věc, kterou jsem odmítala ještě následujících 20 hodin sníst :D. Prostě je tak ....kawaii! Obyčejná nasládlá houska bez náplně a přesto tak dobrá.


Anpan - 15 Kč - to bylo něco mezi naším sladkým rohlíkem a koblihou. Asi způsob přípravy nebo tak. Ale vyhovoval mi ten poměr fazolí a pečiva :3.

Rye with Fruit - 30 Kč - žitný bochánek plněný kousky pomerančové kůry. Opravdu chutný a osvěžující. V nouzi nejvyšší jsme se z něj najedli tři.

Na závěr mohu říct, že ty ceny jsou vážně nízké vzhledem ke kvalitě zpracování a chutnosti. Snad se tam brzy dostanu znovu a ochutnám něco jiného a zároveň si koupím už něco osvědčeného :) tzn. Rye with Fruit a na pokochání žabku :D

17 komentářů:

  1. Aa děkuji moc, bez tebe bych netušila, že něco takového v Praze vůbec je ! *.*Hned v pondělí tam (snad) zajdu :3 Navíc to mám i blízko intru, co víc si přát :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Awww já to mít v blízkosti bydliště, tak tam jsem pořád :D

      Vymazat
  2. To je úžasné! Nikdy jsem o ní neslyšela! =)

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle článek jsem neměla číst. Už vím kam pojedu zítra pro snídani. Kero chan bude můj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezapomeň to řádně foto zdokumentovat a postnout. Ať mám co závidět, jestli si koupíš i něco dalšího, co já ne :D

      Vymazat
  4. Wuuuuuu, už vím, kam zajdu, až si udělám výlet do prahy :3 Děkuji za skvělý tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Prahu ti toho, s ohledem na moc dobré jídlo, můžu natipovat víc :)

      Vymazat
  5. Děkuju za skvělý tip, s největší pravděpodobností se tam o prázdninách zastavím :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co :) Takové kousky Japonska v Evropě miluju ♥

      Vymazat
  6. To vypadá fajn. Musím vyzkoušet. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za tip! :) Tam se určitě jednou zastavím. Jsem fakt překvapená těma nízkýma cenama, zvlášť na Prahu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nz :). No jen aby se ty ceny nezvedly, když tam teď začneme všechny hojně chodit :D.

      Vymazat
  8. Díky za tip :) Určitě se tam zastavím až budu v Praze :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pekárnu jsem objevila, když servírovali občerstvení na Nihongo Benron Taikai, vevnitř jsem ještě nebyla, tak díky za fotky úlovků, které se tam dají pořídit. :-) http://www.japonskoo.cz/nihongo-benron-taikai-soutez-v-japonskem-prednesu/

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: