úterý 17. června 2014

# Co mě čeká a snad nemine # Loužička slov

Svátek čaje

Sem tam tady píšu o chystaných akcích. Loni mě Ely upozornila, že by třeba o některých chtěla vědět dřív. Ale! Ne vždycky se o tom dozvím tak rychle a někdy prostě zapomenu...no :D.

Když jsme byly s Johankou na letošní Ostravské muzejní noci. Jako vždy jsem prostě musela jít do pasáže u městské knihovny, kde se každý rok při této příležitosti sejde hromada cizinců a ve svém mini stánku (=malý stoleček a 2 židle) nabízejí tradiční jídlo, pití, informace o své zemi a nějaké drobnosti na prodej či letáčky. (Letos vyhrávají jarní závitky :3).
Kromě těchto stánečků můžete v pasáži najít i stánek (=3 stoly) s ochutnávkou čajů. Vždy minimálně 7 druhů v termoskách a džbánech. Bohužel si již nepamatuju jméno letošního favorita (pouze si vzpomínám, že mi to chutnalo jako ořechy :D a pak mi paní sdělila, že se jedná o praženou rýži), nicméně Darjeeling opět nezklamal!
U tohoto stánku nám paní řekla, že se 1. víkend v červenci chystá velká čajová akce v MS kraji v Těšíně (fakt totiž netuším, jestli to je na české nebo polské straně :D).

Akci jsem si dohledala a proto Vás, kteří zde žijí nebo máte náhodnou cestu, chci pozvat na letošní Svátek čaje, který se koná....

Oficiální stránky můžete naleznout >>zde<< (nebojte se, jsou v češtině).
Hlavní je asi pro mnohé z nás degustace všech možných čajů :D, ale festival je spojen i s jinými workshopy (foto), koncerty a výstavami. Akce ovšem probíhají už o týden dřív v rámci Svátečku čaje, který je určen pro děti.
Pokud se tam nedostanete, nevěšte hlavu....jestli vyjde všechno, jak má, určitě se tam dostavím a aspoň krapet fotozdokumentuju právě pro Vás.

6 komentářů:

  1. Škoda, že to mám tak daleko :) budu muset opět spoléhat na letošní čajomír :) Ale loni tam byl Vlastík Plamínek, tak doufám, že tam potkám opět nějakou zajímavou celebritu :))
    http://www.cajomirfest.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No.... Čajomír v datu Natsuconu taky nevypadá zle :D pro mě....jinak bych nejela ze stejného důvodu jako ty tady. Ale jsem ráda, že zas takový zapadákov nejsme a taky tu něco máme :D.

      Vymazat
  2. Jů, ty jsi poklad! <3 Děkuju, že myslíš na nás neinformované a zapomnětlivé a takhle s předstihem upozorňuješ na tak skvěle znějící akci! :)
    Hmm, Těšín, to ale vůbec nezní špatně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba se tam ještě potkáme :)

      Vymazat
    2. Doufám, že zrovna na ty dny nechytnu promoce a návštěvu rodiny (termín má být teprv upřesněn), to by mě prostě už opravdu naštvalo :D

      Vymazat
  3. Tak to vypadá skvěle, škoda že už mám program :(

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: