neděle 29. června 2014

# Loužička slov

Jen počkej zajíci 27

Poslední týden a půl se nesl ve znamení cholery a setkávání....no FAKT!

Začlo to jednou malou muškou, která mi z mého stehna udělala stehno 2x větší, zarudlé, horké a pořádně citlivé. O dva dny později, když jsem měla jít na Lolita sraz, jsem místo toho pobíhávala po Pohotovosti. Fakt jim nevěřím, že jsou 3. nejlepší nemocnicí v kraji ohledně péči klientů na pohotovosti. Po tom, co si mě několikrát popřehazovali, mi bylo řečeno, že to asi není tak urgentní, když jsem si tam došla sama. (Bonus: V městské nemocnici v Ostravě mají osobního zajíce...prý už si tam nějaký rok hopská a já ho potkala :3, aspoň nějaké milé překvapení.)
Lolita sraz jsem kvůli tomu nestihla, ale stejně jsem měla určité dresscode, a tak jsme aspoň vyrazili na chvíli s přáteli, které jsem kvůli státnicím neviděla už víc než 3 měsíce, do kavárny Daniel.


Další dny jsem pobíhávala po doktorech, ke kterým jsem dostala žádanku z pohotovosti a hle! stále mi nic nenašli....Za to jsem zjistila, že mi nevadí odběr krve jehlou, ale mám chorobný strach z "ďobnutí do prstu".
Hned po Natsuconu, jdu ke stomatochirurgovi pod kudlu....jsem ráda, že díky Natsu na to nebudu aspoň myslet.

(Bonus 2: Viděli jste akci, kterou má LEO? Ostrava-Praha za 99Kč na vybrané hodiny a data do odvolání. Takže si už kupuju jízdenku na Natsucon :D a nejspíš do Prahy ještě koncem července zavítám na další přežírání se asijskýma ňamkama.)

Přišel mi nějak ultra rychle můj červený Wreck a já poctivě maluju :3

(Bonus 3: Pro stejně ujeté Star Wars maniaky jako jsem já - opět mají novou kolekci triček v Cropp Townu, žel bohu opět pánské...hrozná diskriminace :( )

Po těch všech cholerách jsem si říkala, že už ten týden fakt stojí za houby, ale pak jsem byla na pikniku se "starými" přáteli a zase si jednou potvrdila, jak je fajn, že je znám :) V den pikniku měl také můj Drahý narozeniny (a vážně jsem uvažovala, jestli místo Drahý nebudu už psát "Starý" :D). Takže byl jak se patří obdarován.

1) Tričkem s ruční kresbou jedné moc šikovné "umělkyně" z fler.cz (její profil)

2) Knížkou Tales of Old Japan: Folklore, Fairy Tales, Ghost Stories and Legends of Samurai, kterou jsem zakoupila na bookdepository.co.uk

....a jako odměnu pro sebe sama jsem si nechala záložku, která mi od BD přišla. (Měli tam před několika měsíci soutěž o nejlepší design záložek a vítězné kousky byly opravdu povedené :3)

Já jsem na oplátku dostala předčasně k svátku dalšího Zelfíka :3
A poté od sestry dalšího Gloomíčka :3 (Bohužel jsem byla donucena na něj i já přispět :D).
Nakonec si říkám, že všechno špatné je nejspíš k něčemu dobré. A že když jsme v psychologii brali přirozeně se měnící stavy člověka, tak to fakt je pravda....jednou jsme dole a podruhé zase nahoře ^^

PS: Napište mi, jak se Vám vedlo? Kdy jste zažili naposled svůj smolný týden? Jak slavíte doma něčí svátek či co dáváte většinou svým nejbližším za dárky? (U mě je to poslední jasné, musím minimálně 1x do roka dát každé osobě knihu :D)

6 komentářů:

  1. Óóó, to mi pripomína, že som sa chcela odmeniť nejakou tou knihou z bookdepository.com - za štátnice a presne kvôli ich záložkám! Dokonca tamtie japonské mýty a spol znejú veľmi dobre, hm, hm, asi idem urobiť objednávku. :D

    Dada / Trojveršie.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodlám objednat ještě něco tak snad mi příjde jiná. Zklamalo mě, že s Wreckem záložka nepřišla :(

      Vymazat
  2. Ha, Cropp Town! Před pár dny jsem tam dotáhla chlapce a donutila ho koupit si naprosto luxusní Dragon Ball Z trika :) a jak jsem na něj tak koukala, řikám si, že si možná pro nějaké skočím taky, i když jsou pánské :D Hlavně když po slevě stojí sympatických 125,- Kč :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Dragon Ball trika u nás jsou už dávno vyprodané (byla jsem ve třech Croppech)....obecně tamta "video" série byla skvělá :3. A ano, ty slevy tam jsou skvělé ....*vzpomíná, jak si ulovila tričko s Boba Fettem* ♥

      Vymazat
  3. Já na ty krásné Book Depository záložky úplně zapomněla, ha! Čas spáchat nějakou objednávku >:)

    U nás doma se k svátku nic moc nedává, tak mě úplně při čtení tvého článku překvapilo, že jinde se lidé obdarovávají. Já navíc zapomínám i na své vlastní narozeniny, natož na narozeniny ostatních, natož teprve na svátky! ^^'

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pak se pochlub, co jsi koupila :3 Já mám otevřené ještě minimálně 4 záložky, co svým drahým koupit v nejbližší době.

      U nás doma se dává bonboniéra. Cena bonboniéry v dnešní době je kolem 80 Kč. Což je skoro cena Zelfíka, sestra přispěla na Gloomíčka o 20 kč víc, od babi jsem tu bonboniéru dostala a od našich 3x japonskou směs + slazené mlíko do kafe :D.
      Mohu říct, že na svůj svátek jsem také zapomněla :D, když jsem dostala dárky předem, tak už netřeba na to myslet. Až první přání na FB mi to připomnělo :D. A asi to nezávisí na tom, kde kdo bydlí, ale spíš na nějakém tom "cítění". Já jsem dárkový maniak a slavím všechno, jen abych někoho potěšila dárkem :D

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: