čtvrtek 5. června 2014

# Shopaholic

Books and crafts everywhere

Na nějaký ten Shopping post se chystám už asi dva měsíce. Věřte, nejspíš není o co stát, ale mě to přineslo taaaaaakovou radost.
Nejhorší je, že jsem zjistila, že jsem shopaholic. Mám prostě potřebu se materiálně odměňovat za každé trable a dokonce i za každou radost. :D

Začalo to tím, že jsem nafasovala čočky....takže jsem si koupila tohle kompaktní čuňátko.

Pak se mi po dvou letech rozpadla peněženka. Chtěla jsem nějakou anime-áckou, ale všechno byly šunty :(. Skončilo to King Kong koťátkem ♥ z CroppTownu za 249 Kč.


Pak jsem se rozhodla začít na pevno sbírat mou oblíbenou Agáthu!



 V M&S byly povelikonoční slevy, a tak jsem si nemohla nechat ujít tohohle zajdu. Krabička ve tvaru zajíčka potištěná zajíčky a uvnitř byly čokoládová vajíčka. Paradox, že i po slevě 50% stála 42 Kč.
 Bodový zlom byl Den bez DPH. Výsledek mé koupě byl absolutní brak, ale jsem na něj pyšná. Cena 169 Kč. Bonus? Dozvěděla jsem se o Veletrhu knih, o kterém jsem Vám v minulém článku psala.
 Na letní pikniky jsem se začala připravovat už v dubnu, abych to nepodcenila. Zlatý ebay - formičky za 45 Kč.

Od Ely jsem dostala tip na děsně levnou matchu na e-bayi - 50 gramů za 50 Kč - not bad!


A zase ta Agátha! 



Rozjela jsem přípravy na cony ve velkém....a perličkuju a perličkuju. Zatím z toho vylezl Hamtaro, Chococat,  Kiki, pandy, gloomy bear-ové, jelínci, Stormtroopeři a náušnice Minecraft :D ve tvaru mečů.


Když jsem si koupila jeden brak, musela jsem si koupit i ten druhý - selfodměna za titul.

 Přípravy na piknik pokračují.... Panda udělátko na onigiri? za 60 Kč
 a panda sušenky :3 za 40 Kč.
Taky jsem si koupila nové barvy na textil na novou techniku. První kus je na světě a v nadcházejícím týdnu ho zde zveřejním, tím se prostě musíte pokochat :3.
A čekám na hromadu předmětů na kraftění, které jsem si objednala z ebay. Např. základy na prstýnky, afro háčky, sponky "pukačky" do vlasů, spojovací kroužky, klíčenky, brožové zapínání atd.

8 komentářů:

  1. Všechny ty kuchyňské potřeby jsou tak rozkošné ^^
    Doufám, že ti mačča bude chutnat :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mačuju s mlíkem, tak nemohu posoudit její pravost :D Nicméně jistá nahořklost od té mnou prvně vyzkoušené čínské tam jde cítit.
      Jsem totální pečící maniak, což jde nejspíš znát :D.

      Vymazat
  2. Ty udělátka do kuchyně taky nutně potřebuju! :D Plánuju to spojit ještě s nákupem bento boxu do práce, protože nosit si jídlo v obyčejné plastové krabičce je prostě strašně lame :D A ebay matcha je taky supr nápad ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bentobox jsem si chtěla také pořídit, ale pro mě je ten mililitrový obsah tak nějak málo pořád :D. Takže zatím preferuju velké klasické plastové krabičky na svačinky. Jo je to tak trochu dost lame, ale když je stylová tak očičko přimhouřím.
      Nezapomeň se pak pochlubit, jakým bentoboxem disponuješ! (Já tak ráda očumuju :333)

      Vymazat
  3. No teda :( Zajdu se mi už sehnat nepovedlo :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pocit, že ty máš toho mega zajdu, co měl v sobě to velké vajíčko :P Ani jsi nedala vědět, jaké byla ..tssss :D

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: