pondělí 16. června 2014

# Loužička slov # Vymoženosti

Nejhorší týden ever

----- Jednorázové spojení rubriky Jen počkej zajíci a Novinky ze světa K.F.-----

Drazí čtenáři,
jak již název článku napovídá, zažila jsem svůj nejhorší týden. Jistě v mém životě už byly nejhorší dny, hodiny atd., ale nikdy to netrvalo týden.
Možná to začalo již o pár dnů dříve....řekněme sobota, i když ta byla díky Johance velmi vydařená. Zlom ovšem přišel v pondělí v den mých přijímacích zkoušek na můj navazující obor. Viděla jsem předchozí testy a řečeno bylo, že otázky budou z našeho oboru a z toho, co jsem odstátnicovala. Ale ouha! najednou tam vidím biologii, kterou jsem neměla ani na vysoké natož na střední odborné škole :D.
Po příchodu domů jsem začala panikařit...hledat "záchrannou" školu, kam by mě na rok vzali ....hledat si práci a rozesílat životopisy ve velkém (paradox, že mi ani na jeden neodepsali...) a také si hledat práci v zahraničí.
Našla jsem si rodinku v Německu, která by velmi velmi dobře platila za hlídání dvou dětí 5 a 6. Holčička má ráda princezny a synáček Star Wars. (Jak přesné :D.) Absolvovala jsem s nimi svůj první mezinárodní skype rozhovor ve dvou jazycích :D  - anglicky a základy němčiny (fakt základy...němčinu jsem měla naposled na základní škole a umím počítat, vyjmenovat dny v týdnu a měsíce, zeptat se na základní věci a zazpívat Komáři se ženili :D).
Následně jsem se další den krapet zhroutila kvůli lidem z ostravské otaku komunity, do které jsem se nikdy extra nehlásila a nepovažuji se za otaku. Nicméně i má přítomnost nebo bydliště v tomto kraji může několika lidem vadit. Začínám se "těšit" na Ostrakon....
Poslední 4 dny jsem se "učila" pedagogiku, aby mě když tak vzali na dálkové na UPOL. Včera jsem s tím ale už sekla....nemám na to. Prostě ne!
"Jsem humanitně vystudovaný bakalář. Znám všechny možné způsoby vyhoření v různých prostředích. Vím, jaké psychické, sociální a další dopady může mít nezaměstnanost. Prošla jsem hromadou teorií, odehrála spoustu komunikačních, dovednostních, manažérských, team building, podpůrných aj. her. A stejně....jsem se cítila, jako by už byl konec a já to i přes své vědomosti nezvládla.!"

V prokrastinování mě včera zaujal HIT, který určitě všichni nebo alespoň většina znáte a to: WRECK THIS JOURNAL.
Pro ty, kteří neví, vo co gou....

Nejčastěji najdete popisek, že je to kniha, která není knihou.
Hlavně je to kreativní mánie. Koupíte si tento deník (paperback) a na každé stránce (takřka) máte úkol, co s tímto deníkem nebo jeho stránkami udělat. Je to na každém z Vás, jak moc budete kreativní, kdy si přečtete "tuto stránku polij svou kávou", "vem Wreck s sebou do sprchy", "polep tuto stránky nálepkami", "nakresli na tuto stránku spoustu kruhů"....
Koukám na spoustu kreativních videí na YT a zatím vyhrává:

1) Široký úsměv, pěkné oči a kočka
 - Klouček není ani tak kreativní jako vtipný a hlavní roli dle mě, má v jeho videích jeho kočka. Totally cute! ♥
2) Slečna duhová - jejíž kreativita je velmi osobitá, zaměřená na její osobnost, rodinu atd.
3) Tak trochu PUNK
Chvílemi mi připadá, že se lidi někdy jen předhánějí, i když to může být podstatou také. Hlavně, když je podstatou zničit ho!
Uvažovala jsem, jestli si tuhle blbost koupit. V ČR se tahle anglická "kniha" prodává od 269 Kč nahoru ... Zajímavé je, že má různý počet stran. Možná to je tím, kolikáté je to vydání...nevím. Jedno vím jistě. Normálně u nás seženete kolem 190 stran. U Martinus.cz pak plný počet 224 stran. A oficiální druhé vydání Wreck This Journal Everywhere má jen 142 stran.
Kupte si prázdnou knihu za takovou cenu a zničte ji! Na jednu stranu vyhazování peněz a na druhou....kdo ví?
Takže jsem si ji koupila :D. 224 stran v červeném provedení (, které v ČR neseženete) za 223 Kč (i s poštovným) přes http://www.bookdepository.com/. A už na něj čekám a těším se ♥.

Dnes....mi došel dopis do VLASTNÍCH RUKOU a já jsem byla PŘIJATA na mé navazující. Takže všem děkuji, kteří na mě mysleli, kteří mě zde podporují! Sice přijdete o články z německé rodiny, ale budou jistě jiné, které Vás pobaví, něco nového se v nich dozvíte a nebo si je prostě jen přečtete.

Na čtvrteční přijímačky do Olomouce se již nechystám. V sobotu se chystám na Ostravský lolita sraz a doufám, že tam potkám i někoho z jiného kraje. Po několika měsících si opět obleču lolitu nebo to, co z ní zbylo (protože si vyvíjím dál). Po několika měsících mám teď čas na své kreativní já. Na to napsat přednášky, naplánovat si dovolenou, došít několik kusů oblečení pro mou nerdy lolita kolekci, vyrobit věci pro stánek na Natsucon, dále candy swapovat a DNES konečně poslat Dášence dárek, který jsem pro ni vyrobila za japonské roztomilosti.

Když už je (podle pisudiplomku.tumblr.com) definitivně po všem...


14 komentářů:

  1. Ty deníky/knihy vypadají fakt zajímavě, vždycky lituju že na takhle luxusní marketingovej nápad jsem nepřišla zrovna já. Úplně si představuju jak se pak topím v prachách a jak moc radosti bych s nima dokázala udělat jiným lidem.
    Jinak samozřejmě gratuluji k přijetí. A doufám, že fotky z lolita srazu, případně report, taky uveřejníš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si kolikrát říkám, jak moc lidi převyšují v kreativitě ostatní a jak dobře to pak umí zužitkovat na všechny strany. Snad něco takového třeba taky jednou vymyslíš. Od známé strejda "vymyslel" takové ty design papírky na žvýkačky a taky se topí v prachách. :D
      Děkuji :). No s tím lolita srazem....u nás je ta komunita taková...jako že skoro žádná. Probíhá to pořád stejně a hlavně jen párkrát do roka. Plánovala jsem to nějak zlepšit a uspořádat něco s jiným programem...ale není čas. :( Takže to stále pořádají ti stejní lidé ...

      Vymazat
  2. Ach joj... toť moc stresovania na jeden týždeň. Hanbím sa, ale ja už radšej nad takýmito vecami mávam rukami, pretože napríklad štátnice u nás neurobila spolužiačka, ktorá bola najpripravenejšia a my napoly naučení sme ich zvládli :/ Toť spravodlivosť...

    Wreck this journal dlhšie obzerám aj ja, vyzerá to na riadne kreatívnu hračku. Trošku som uvažovala, či by som si nezviazala vlastný, ale nechce sa mi, keď sa dá zohnať takýto "pripravený" :D

    Tak poprosím, nestresuj, ale užívaj... a tichučko dodávam, skoč rýchlo ku mne na blog, niečo by ťa tam mohlo zaujímať :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fakt smůla, když to neudělá někdo totálně našrocený. U nás to dali všichni z mého oboru v prezenční formě. A pak u piva někteří říkali, jak jim to je blbé, že se narozdíl od některých skoro neučili a mají to. Nijak jsem jim to nezazlívala, hlavní bylo, že to máme a je "po všem".

      Také jsem se koukala na ty DIY Wrecky, ale to by mě asi nebavilo. Vymyslet si sama sobě, co s tím udělám a pak to udělat. Nemělo by to pro mě ten ....náboj.

      Skočila seeeeeem :3 Jak já se těším na naše opětovné setkání! Často jsem právě za takové chvíle ráda a hlavně za to, že mám tenhle blog a díky němu jsem poznala osobně tolik zajímavých lidí ♥

      Vymazat
  3. To je skutečně originální nápad! Zvažuju, zda třeba neměl tvůrce nějaký problém se zvládáním vzteku... :D Moc se těším, až nám ukážeš, co provedeš s tím svým :)

    Hrozně moc gratuluju k přijetí na magistra! <3 Jsem hrozně ráda, že už máš ty starosti z krku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvůrce toho vymyslel daleko víc :)....všechno kreativní, ale tak nějak velmi podivným způsobem chápu, že se zrovna ujal tento deník. Je to prostě netradiční. Na svých stránkách http://www.kerismith.com/ autorka/hmm tvůrce :D zveřejňuje a umožńuje stáhnout odreagovávací stránky pro některé profese. Z mého naprosto labilního hlediska ovlivněného defektem z povolání....je to fakt supr věc, jak takříkajíc NEVYHOŘET. A naprosto to podporuju :) (Taky mezi nějakou náročnou činností si o pauzách dělám ty mé kreativní blbůstky, jinak bych zcvokla :D)

      Než Vám to ukážu tak určitě uběhne dlouuuuuháááá doba :D ne že bych měla teď všechno z krku. Ještě nemám napsané přednášky na cony a mezitím stále pracuji/brigádničím. Nicméně moc děkuji :)) bylo to o chlup!

      Vymazat
  4. Ten gif na konci mě pobavil XD Gratuluji k přijetí na magisterské studium! ^__^ Přeju, aby jsi to dokončila ve zdraví a ten titul získala :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) To zdraví fakt budu potřebovat....hlavně, aby mi zase neumřely u psaní diplomky ruce. Dala jsem si předsevzetí, že už od října s ní začnu :D

      Vymazat
  5. Gratuluji k přijetí na školu! :)) A jsem zvědavá na tvůj Natsuconí stánek, doufám, že dostanu nějaké rozumné služby a budu mít čas se u tebe zastavit!
    Jináč bookdepository je supr věc, už z ní nějaký ten rok objednávám dárky k Vánocům. Třeba nerdí kalendáře a podobný volovinky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Budu moc ráda, když se tam někdo známý zastaví. (Pořád ještě nevím, jak to udělám, když budu přednášet :D:D muhahahaaaa)
      Co se nerdích blbovinek týče tak už tam nějaký pátek pokukuju po Star Wars Omnibusech.....rozdíl víc než 400 Kč oproti české ceně by byl v mé peněžence velmi znát. Ale zatím jsem nic nerdy nekoupila :( Jen spoooooooustu knih o Japonsku :D

      Vymazat
  6. Gratulujeeem, že ti to teda nakoniec vyšlo! :)

    A o Wreck this journal som teda ešte nepočula, ale vyzerá to celkom zaujímavo, aj keď neviem, či by sa mi chcelo zničiť ho... Neexistuje niečo podobné, s úlohami na každej (dvoj)strane, len menej (až vôbec) deštruktívne? :D

    Dada / Trojveršie.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujiiii ^^
      Nedestruktivní jsou třeba i jiné její knihy - podívej se třeba na Finish this book ;) nebo podobné.:)

      Vymazat
  7. Ghí :)

    Ten deník... pořád nad tím přemýšlím. Nelíbí se mi na tom, že mi někdo říká, co mám dělat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No.....prakticky ti to sice říká, ale teoreticky je to vlastně na tobě :D. Když tak si udělej svůj vlastní..sama sobě snad přikazovat můžeš :D

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: