pondělí 2. června 2014

# Loužička slov # Vymoženosti

Roztomilosti z Roztomilostí

Už dlouhý čas sleduju bloggerku, která vede blog s názvem Roztomilosti. Píše převážně o vymoženostech asijské kosmetiky, sem tam přidá článek i s jinými věcičkami. Co si koupila za kawaii tričko nebo věcičky s ouškama :3.
Minulý týden se vrátila z Japonska, kde dovolenkovala se svými kamarády. Navíc poctivě psala každý den článek na blog, kde byla, co viděla a co si koupila ...to všechno doplněné o hromadu fotek :33.
Hltala jsem každé její slovo a prožívala s ní všechny úpaly.
A když se nám konečně vrátila, vyhlásila giveaway o pár drobností, které si přivezla z Jp a že je o co stát - Rilakkuma, TokiDoki atd. - giveaway ještě trvá a můžete ji nalézt >>zde<<.

Já nesoutěžím, a proč? Rozhodla se, že mně, Ely a ještě další slečně, pošle dáreček, protože jsme po celou dobu jejího pobytu v Jp byly "s ní". Pištěla jsem, neuměla jsem tomu uvěřit. A dnes, když mi dorazil se konalo druhé kolo pištění.

Zítra mám státnice a OPRAVDU to bodlo a potěšilo! Uvnitř jsem našla opravdu velkou spoustu moc roztomilých věcí :3



Všechno bylo zabaleno do růžovoučkých sáčků.
Suma sumárum - obal/složka s Kapibara-san, pěnový přívěšek donut, medová maska na obličej, pop-up My melody od Sanrio, taštička Little twin stars ^^ a plyšovou kočičku - Jiji z Kiki's delivery service ♥ a dopis od Dášenky :))

Takovou spoustu věcí jsem vůbec nečekala. Měla jsem podezření na Jiji, protože jsem z ní byla unešená a zmíňila jsem se jí o tom, ale do poslední chvíle jsem stejně nedoufala ♥.

Nechci jen brát a nic nedávat, takže jsem si vyžádala adresu Dášenky, abych jí na oplátku taky něco poslala :)). Snad se jí to bude líbit :3

13 komentářů:

  1. Ten název článku... máme stejné myšlenkové pochody! :D
    Vyžádat si adresu, vidíš, to musím rovnou udělat, aby to pak nebylo nápadné, až se konečně dostanu k oplácení! O:)

    Zítra na tebe budu moc myslet a držet palce <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nebo vlastně blbost, je na obálce >:3

      Vymazat
    2. Myšlenkové pochody přímo vybízely k takovému názvu :D.
      Taky doufám, že se k oplácení dostanu brzo a nebude to divné, že jsem si vyžádala adresu :D.
      No a máš o starost míň.
      Děkuji :)

      Vymazat
  2. Uznávám že kočička Jiji byla jasná. Když se ti tak líbila a já o ní vlastně nic nevím, tak ji ráda daruju někomu koho potěší. A pokud chceš motivaci jet do Japonska, tak věz že Kompozit si tam koupil jednu naprosto nádhernou jako přívěšek na 3DS. Až se někdy staví, snad si vzpomenu a vyfotím jí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jednou děkuji *-* už se houpe nad mou postelí. (Ne neoběsila jsem ji :D).
      Moji motivací na Japonsko jsou mnohem více opuštěné místa než přeplněná města. Ale jak jsi psala, tam bych se asi na vlastních nohách nedomluvila :(. A já mám z hodně moc moc lidí strach, proto třeba nakupuju na Vánoce v létě :D. Možná bych to kvůli tomu všemu roztomilému přežila, ale ne moc dlouho :D.

      Vymazat
    2. Blogger mi sežral komentář, takže teď riskuju, že to tu bude 2x a budu se jevit opravdu doterně. Chtěla jsem ale pouze říct, že když mi zaplatíš cestu, pokusím se ti dělat překladač O:D

      Vymazat
    3. Tak to by se nás mělo domluvit víc, abys byla skupinový průvodce a překládač. Sama bych tě letecky neuživila :D ale můžem jet stopem :D

      Vymazat
    4. Google Maps doporučoval spíš kajak, pamatuju-li si dobře :D

      Vymazat
  3. Zajtra budem na štátnice držať palce! ;)
    A Jiji je úplne rozkošnýýý, aj ja chcem! :D

    Dada / Trojveršie.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, vyplatilo se to :D.
      Kdo by nechtěl (kdo Jiji zná)? :D Opravdu jsem byla nadšená, online prostě nesehnatelné.

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: