středa 18. června 2014

# Loužička slov # Swap

Prázdninové "pá" pro Eskarine

Díky Vánoční Giveaway, kterou jsem pořádala, jsem se setkala s Eskarine (nejen mým Káčátkem :3). Ona je jednou z těch, které jsem poznala takhle po internetu přes blogování a vážně jsem za to ráda.

Něco o ní
Je ze Slovenska a studuje v Ostravě geologii (tento rok je z ní rovněž slečna bakalářka), což se podepisuje i na jejím vnímání světa. Zásnubní prstýnek, který nosí na levé ruce, není s obyčejným sklíčkem nebo diamantem. Uhlík není nic pro ni. Také si píše blog: http://eskarine.wordpress.com/, který je pro mě v určitých ohledech inspirativní.
Má ráda dobré filmy (a filmové festivaly), vzhlíží k lolitám a je Japonskem políbená asi jako většina z nás. Cestuje zatím po Evropě. Pěstuje GEOCATCHING a tak dává přednost blouděním po přírodě (s GPS) než vyléháváním na plážích. Ráda peče zkouší nové (a kromě jiného zdravé) recepty.

Pokaždé když se vidíme (k dnešnímu dni celkem 3x) si něco darujeme. Tento "zvyk" je pro mě moc pěkný a jsem ráda, že ho s ní udržuji. Poprvé, když vyhrála mou Giveaway, také mi darovala několik věcí. Podruhé přišla na náš čajový dýchánek, kde jsem ji obdarovala Vítězným obloukem (mou oblíbenou kníhou) ve slovenštině, navíc s vylepšenou obálkou a lá můj první scrapbooking (snad si na článek vzpomínáte). Tentokrát jsem něco od ní vyhrála já. A ještě než mi odjede na prázdniny do Slovenska, jsme se stihly vidět a předat si opět dárky.

Co jsem dostala?
 A teď detaily....

Brož/placku s Mumínkem dovezenou z Norska! To je pro Mumínko-maniaka jako jsem já prostě NEBE! ♥
 Štosek čokoládových sušenek BIXIT (taky z Norska). (Kačátko: Po otevření jsem je snědla na posezení :3) Miluji jejich přeobilněnou chuť a jemnou čokoládu.

A nakonec čaj dovezený sestrou Kačátka z Německa. (Prý zaručeně neseženu v Oxalisu, konečně! :D) Jmenuje se Frankfurtské srdíčka a překvapila mě doba louhování 15-20 minut. Prý proto, že je ovocný (a žel....je v něm Ibišek), ale po otevření balíčku jsem zjistila, že je tam jedna surovina, která vše vynahrazuje, a tou jsou....


... SRDÍČKA! Bonbonky ve tvaru srdíček. Opravdu moc dobré, protože jsem už jedno zkoušela. Začínám chápat dobu louhování - než se ta srdíčka rozpustí, asi to trvá.... (a ano, mohou se tam rozpouštět, nejsou jen na vyzobání :D).

Tentokrát jsem na oplátku nevěnovala nic dle mě extra. Na přípravu dárku potřebuju minimálně týden. (Obyčejně měsíc a u blízkých osob tak půl roku :D.) Kačátko je šílený fanda Hello Kitty, a kdyby nebylo blbé, že by s jejím pánem D. spali pod peřinou s HK, tak ji také koupí. S HK jsem ji už darovala bonbonky z M&S, a tak jsem chtěla pokročit v Sanrio charakterech trochu kupředu.
Věnovala jsem jí klíčenku s Chococat v pixel beads verzi.
Otázka na závěr zní: Máte také někoho, koho jste poznali přes internet a jste kamarádi? Či máte s někým podobné darovací zvyky?

7 komentářů:

  1. Já si našla přes internet většinu svých přátel, známých, svého bývalého i současného přítele :)) většinou jde ale právě o chlapce a ti by asi o výměnu podobných dárečků moc zájem neměli :D podobný zvyk si vlastně držím jen se svou BFF ze zakládky :) ale jinak mi to přijde jako moc pěkný zvyk, jen si těžko dovedu představit, že bych s tímto nápadem někoho na internetech oslovila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po krátkém zamyšlení, které nastalo po přečtení Tvého komentáře, jsem počítala a počítala....a vlastně mimo tento blog jsem poznala také samé kluky online :D (i když partnery zatím ne :D). Jeden z nich se stal mým mužským BF a zrovna s ním obdobné "dárkování" také udržuju. Na Vánoce, narozeniny, na naše "výročí" (kdy mi napsal dost nezdvořile :D). Překvapil mě, že mi i na své dovolené něco koupil :D. Je to socializovaný ex-nerd, tak to jde na něm krapet vidět :D.
      Smím se zeptat, kde jsi potkala svého partnera? (I když mě tedy napadá, že na nějakém hráčském serveru :D)

      Vymazat
    2. Jé, to je hezký! :)) Já se pak s většinou těch lidí, co jsem poznala online, začala i scházet, jakmile jsem se dostala do Prahy na VŠ, takže těch čistě online "vztahů" už moc neudržuji. Prvního partnera jsem poznala přes kamarády kamarádů (prvního z té řady jsem oslovila na manga.cz, když jsem zjistila, že je to jediný!!! otaku z blízkého okolí, to bylo před 11 lety) a současného přes server andor.cz, kde se hraje dračí doupě online a slouží i jako diskuzní server. Zde byl společným jmenovatelem Erikson a jeho Malazská kniha padlých :) Jednou, když měl nějaké trable se svojí předchozí láskou, jsem ho pozvala na kamarádský pokec k sobě a nějak jsme se sblížili, až to nakonec po všemožných peripetiích přerostlo ve vztah :)

      Vymazat
  2. Ó, prepána... nielen tvoje kačiatko??? <3 <3 <3
    Ďakujem a červenám sa teda :) Hanbím sa hlavne, že dlho sľúbené články sú zatiaľ stále odkladané, pretože stále sa dačo deje, napríklad zajtra mám tie promócie, tak stresujem a som strašne spálená (z Nórska aj z dnešku vonku :D), tak nakoniec si gratulujem, že budem v talári :D

    ...a veď len počkaj, došli mi dáke suroviny na domáce kozmetické DIY pokusy, až to cez prázdniny vypilujem, budú masážne kocky, balzamy aj kadečo iné ;)

    Vďaka za krásny deň!!!

    P.S. Hello Kitty sa nový prišelec veľmi pozdáva, už sú spolu v jednom vrecku tašky a nemám odvahu kukať, čo tam robia :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jistě, přece jsi hlavně Káčátkem svého pana D. ale určitě! by ses měla naučit na to slyšet, abych zase neběhala po Albertu a nevypadala jako ekolog propagující kachny.

      Spálená jsem nakonec byla po tom částečně našem dni taky :D no a mám supr alergickou reakci z toho :D. Očekávám fotku z promoce! jinak neukážu tu svou jeptiškáckou :P

      DIY kosmetika?? Na to já slyším :333

      Nemáš za co, káčátko ^^

      Tak, že oba zdravím :)

      Vymazat
  3. Je úžasné, ze někoho takového máš. Hrozné se mi líbí, jak se lide pres internet v dnešní době dokáží spřátelit a dávat si darecky na míru :)

    OdpovědětVymazat
  4. Without the internet, I would be bereft some of some of my best friends

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: