pátek 18. října 2013

# Japonsko # Každé místo má svůj příběh

Kousek Japonska v Polsku

Abych si pořád nestěžovala a napsala konečně i něco jiného, tak je zde report o dni stráveném ve Wróclawi (česky Vratislav).

Jely jsme se tam podívat ve středu 16. října v 7:45 ráno. Krapet jsme zaspaly, ale autobus jsme nakonec stihly. Resp. minibus nacpaný od shora dolů knihovníkama. Cesta byla pohodlná, a tak jsem si ještě pospala. Dálnice v Polsku jsou vrchol luxusu!

Na místo (Kongresové centrum Polytechnické univerzity ve Wróclawi) jsme dorazili v 9 a poté se rozešli. Knihovníci šli na konferenci a já s Formulí nakupovat a rozhlédnout se po městě.



Koupila jsem si kromě snídaně (na fotce) top z Reserverd-u a v Clockhousu tričko s Maneki neko a viděla jsem tam i jedno s Pandou (obě ve slevě, tak tam utíkejte :))
Poté jsme se vydaly na obhlídku města.
(Univerzita ve Wróclawi)
(Žlutý most nad Odrou)
Naše kroky směřovaly k předem vyhledaným zahradám.

Ty to zahrady jsou velmi rozlehlé a kromě zajímavé architektury a zpívající fontány se v nich nachází i Japonská zahrada (park), která vznikla ve spolupráci s Japonskem a můžete v ní vidět typické japonské prvky.



Ačkoliv jsem si nevzala ten den na sebe full-lolitu, nešlo se nezvěčnit alespoň v kabátku na tak krásném místě jako je toto.
Japonsko je blíž než jsem si myslela. Doslova za rohem. A ačkoliv hlídač říkal, že na jaře je v těchto zahradách krásněji. Nám se naprosto líbilo toto podzimní ladění. Neskutečný zážitek :)

5 komentářů:

  1. Ta zahrada vypadá nádherně :-) A tričko s Maneki neko chci taky :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné prostředí, tu zahradu bych chtěla vidět i v jiných ročních obdobích. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takové mírumilovné místo... A kachny :D <3

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je opravdu nádhera..vždy jsme toužila se jít do podobného parku podívat :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: