úterý 4. června 2013

# Kultura # Výstavy

Zoo a Muzejní noc

Už je to týden a něco stará záležitost, ale nemohla jsem se dokopat k napsání tohoto článku.

Dne 25. května 2013 se tradičně uskutečnil Den dětí s RBP (pojišťovna Revirní bratrská pokladna) v Zoo Ostrava. Z čehož plyne vstup zdarma pro všechny pojištěnce, kteří vlastní kartičku této pojišťovny. A tak jsme se rozhodli uspořádat na tento den Otaku sraz v ZOO.
Ačkoliv nám počasí moc nepřálo, myslím si, že jsme si to všichni užili. Několikrát jsme se sobě ztratili a opětovně se našli. Přece jen skupina více než 30 lidí v přecpané ZOO nezůstane dlouho u sebe xD. Škoda jen, že nemáme moc fotek a společných už vůbec ne. :( A už vážně nikdy, NIKDY, nechci, aby mě někdo oslovil "paní, učitelkoooooo" a co hůř, japonskou verzí xD.

Pár fotek:

Epický kojící koutek
 moje maličkost s kozou jako každý rok v tento den v tomto triku velikosti S xD, této koze se to ovšem asi nelíbilo, mečela a pak se počůrala :(
 vyrušila jsem to zvířátko v nepravou chvíli
 Opičky v kleci
Po Zoo si několik jedinců z původní skupiny šlo sednout tradičně do čajovny, kde jsem i já zůstala chvíli, protože jsem poté se svým Drahým šla na Ostravskou muzejní noc.
Původně bylo v plánu navštívit několik dalších organizací, které jsme nestihli loni, ale kvůli dopolednímu trajdání po Zoo a následovné únavě, jsme krapet pozměnili plán xD.

Konečně jsme nemuseli čekat šílenou frontu na věž Staré radnice. Navíc jsem jako bonus viděla po dlouhé době mého kamaráda, který tam dělal stráž z 1. republiky. V pasáži knihovny města Ostravy jsme ochutnali pochutiny z celého světa (Singapurské nudle, burákové máslo z USA, mexický salát s krekry atd.). Navíc jsme si poslechli i anglický výklad o různých zemích s různým přízvukem. Ovšem nejlepší byla ochutnávka čajů. Mmmm ^^ rooibos byl vážně skvělý.
V Domě umění jsem se naučila nový způsob skládání květin, který lze jistě aplikovat i na látkové květy (to bude BOOM!), což musím, co nejdříve vyzkoušet. A taky jsme si nechali namalovat obličeje.
Fotka je pořízená ve Viridianu-středisku pro rozvoj umění, které je vážně kouzelné. Všude je spousta pěkného "harampádí", které můžete vidět nápaditě poskládané na obrazech. Je zde i sochařská dílna a ze všech stran na Vás dýchá rodinná pohoda (však kurzisté se skoro jako jedna velká rodina berou).

1 komentář:

  1. Můžu říct jen - na ten kojící koutek jsem zrovna tuhle sobotu zírala! :D

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: