úterý 4. června 2013

# Loužička slov

Jen počkej zajíci 10

Nesnáším konec letního semestru. Neříkám, že by letos bylo zkouškové nějak těžké, ale počínající léto (jako roční období, nikoliv počasí) zabírá v mém kalendáři víc než 2 měsíce. Takže zase NESTÍHÁM, a to co se týče blogu, života, školy atd.

1) Paypal
Tak jsem si ho už zařídila i já a je to DROGA! Věčné vysedávání na ebay.com a kontrolování, jestli se náhodou nenajde něco pěkného a vcelku levného, co si již dlouho přeju nebo co bych zužitkovala na další tvoření. Už jsem si koupila pár bento formiček, 3 náhrdelníky, 2 sáčky černého čaje (až dorazí bude shopping post xD) a plánuji si koupit furikake (omnomnomnom ^^) a něco z EtudeHouse.

2) Anime a filmy
Taky Vám příjde, že v období zkoušek, kdy je výskyt největší prokrastinace, nejvíce čučíte na anime a různé filmy? Anime bylo u mě největším zabijákem zkoušek, dokud jsem málem nezmagořila z Clannadu a jeho ending songu. Dříve mi Dango song přišel pěkný, dokud jsem ho 22x neslyšela. Každopádně jsem se na Clannad stejně nedodívala, i když v 2. řádě už ten hrozný song nebyl, protože - BACHA SPOILER- mi přišlo dost na hlavu anime, kde se vezmou dva lidi, pak ona otěhotní aniž by bylo ukázáno, že se vůbec vzali za ruce, pak u porodu umře a v dalším díle uběhlo 5 let.
Tak jsem přesídlila na filmy, kterých jsem díky tomu, že jsem neměla týden net, viděla fakt hodně (taky budou články s recenzí :D)



3) Mám nové okna a nepořádek ve věcech
Internet jsem neměla z důvodu měnění starých oken za okna z plastu. Všechno bylo vystěhováno ze 4 pokojů, musela jsem, co nejvíce věcí nacpat do skříně atd. Nejhorší na tom bylo, že jsem ten týden měla nejvíce zkoušek a nemohla jsem se do noci učit, protože jsme všichni spali v jedné místnosti. Fakt děs ! Závidím lidem, kteří žiji v bytech.
Takže....mám nové okna a nevím, kde co mám, protože jsem si to musela uklidit a pak zase naklidit.

4) Zkoušky, práce, prázdniny
Minulý týden byl fakt namáhavý. Zkouškovala jsem, byla jsem na několika pohovorech na letní brigádu a pořád jsem se nedokopala k vytvoření prezentace přednášky na Ostrakon. Zbývá mi poslední zkouška z angličtiny, snad mě někam vezmou, abych si mohla vydělat na dovolenou a snad v tom šrumu budu stíhat všechny své přátele a škrobení spodniček xD.

Taky jste měli teď nějaký hektický týden? Jste ebay závisláci? Na co si brousíte zoubky a co byste chtěli zkusit? Jak je to s Vašim prokrastinováním?

10 komentářů:

  1. Gratuluju k Paypalu, snad se s takovou brzy nezruinuješ :D Každopádně na shopping post se těším, všechno to určitě bude moc krásné~
    No, každopádně vítej do světa eBay závisláků. Konečně v tomhle klubu nejsem tak sama, jako před několika lety :D

    P.S. Za Dango Daikazoku bych vraždila, teď si to budu celý den zase zpívat, achjo... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky za uvítání xD Svým způsobem od tebe čerpám mou ebay-motivaci, tak hlavně to taky moc nepřeháněj xD

      Vymazat
  2. Taky gratuluju k pay palu :D Je to hrůza, ten první týde co jsem si ho udělala já, jsem na ebay utratila přes dva tisíce :D :D hlídej se!
    Já mám hektický týden i když to zatím nepozoruju, zítra mám maturitu a ještě jsem se na to ani nepodívala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. proboha, tak 2000 snad neutratím xD na to jsem moc velký Čech xD. Držím palce u matury ;), není možno, aby to tak talentovaná slečna jako ty, nedala :)

      Vymazat
  3. K většině zkoušek gratuluju, já mám 7 za sebou a ještě 4 před sebou... uf snad už to nějak dám :d A měnění okem je šílený, nám je měnily před rokem nebo dvěma a stačilo mi to na několik let :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no wau 11 zkoušek...to nezávidím, takhle jsem to měla v zimáku a málem jsem umřela. takže HLAVNĚ přežij ! :)...taky doufám, že ty okna jsou aspoň 50 let trvanlivé :D

      Vymazat
  4. Ja som bez peňazí, ale kebyže nie som, tak som aj tak bez peňazí, lebo som tiež závislá na ebayi :D Aktuálne som pozerala šifónové blúzky (ja tie peniaze dáko naškrabem! :D)... A tiež sa teším na shopping post!

    Prokrastinácii sa venujem dokonca aj teraz - v piatok mám dáku šialenú skúšku, ale čo by som sa nepremávala hore-dolu blogmi a nevyjedala pri tom nutellu? :D A ja nepozerám ani tak anime ako doramy - len už žiadnu nemám stiahnutú, resp. možno aj mám, len o tom akosi nemám prehľad. :D

    Dada / Trojveršie.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na šifónové blúzky jsem se taky dívala, jen se bojím, aby mi v nich v létě nebylo hůř než v lolitě kvůli tomu umělému materiálu :( Takže to asi skončí tím, že budu jen koukat a slintat xD. Na doramy se přemlouvám už nějakou dobu, ale vždycky toho nechám, když vidím nějaký hrozný japonský film na nějakou hrozně skvělou knížku, prostě jim málo věřím, že umí vytvořit i něco dobrého hraného. Kdybys měla nějaký skvělý tip, tak napiš :)

      Vymazat
  5. Zřejmě jen budu opakovat to, co tu zaznělo, ale opravdu se těším na článek s nákupy a k paypalu blahopřeji! :D
    Snad si nějakou brigádu najdeš!~ Já už nevěřím, že by pro mě mohli někde mít nějaké volné místo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teda díky :D S tou brigádou zatím nic moc, nejspíš se začnu učit o prázdninách řídit :D. B řidičák je skoro všude potřeba :( a já nastartuju maximálně kolo.

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: