čtvrtek 20. června 2013

# Loužička slov

Jen počkej zajíci 11

Po povodních přišly hice.....Znáte ten pocit, když se Vám nic v horku nechce? Já bych nejraději ani nevylezla ven, ale musím.

1) Léto a brigáda
 Nakonec jsem v kraji s jednou z nejvyšších nezaměstnaností stálou brigádu nenašla. Mám takové nárazovky a vlastně jsem i ráda, protože každý den bych se v tom pařáku z mého chladného pokoje nevyhrabala. Minulý pátek mi o půl 11 večer bylo oznámeno, že další den čepuju na motorkářském hudebním srazu pivo. V tom nejmenším stánku ještě s jednou slečnou jsem stála 14 hodin v kuse bez jídla, pití a záchodu a také s nejdelší řadou ze všech. Viz. fotka :D Nutno dodat, že objednávky piva (které víc pěnilo než teklo) se pohybovaly od 3 kousků do 14.

2) Škola

Ačkoliv už školu nějaký ten pátek nemám, což je úspěch tento rok :D, tak do ní musím pořád dojíždět, jelikož jsem smluvně zavázaná k práci Pomocného vědeckého pracovníka. Poslední týden si někdo z těch nahoře uvědomili, že potřebují zarchivovat bakalářky a diplomky. S kamarádkou jsme se prodíraly všemi pracemi od roku 2001 nejen našeho oboru. Roztřídit to podle roku, typu a druhu oboru jde, horší je to všechno sepsat - jméno, téma, počet vydání, rok. Věřte mi nebo ne, ale už to nikdy nechci dělat !

Každopádně výhodou bylo, že jsme objevily zajímavá témata jako např: Alkohol a vysokoškoláci, Náplň volného času vysokoškoláků apod. Prostě takové témata ze života a ne jen debilní vývoj různých politik v různých zemích, státní správa a veřejná správa na všech úrovních nebo nezaměstnanosti či senioři.

Velmi zajímavé byly i jména, u kterých jsme se nejednou zasmály. Někteří lidé se (pří)jmenují spíš za trest: Malonohá, Malohlavá a nejhorší......... Pavlína Pindalová. Každopádně o rok níže pode mnou je i slečna, která jsem jmenuje Šoustálová. Kdybych takto trpěla, tak si v den svých 18. narozenin změním příjmení, protože tomuhle se člověk zasměje vždy, ať je starý sebevíc. :D

3) Lenost
Vzhledem k horku a jeho doprovázenou leností (nepočítám sport, ten jde vykonávat i večer, když horko není) jsem tak nějak zase ve skluzu. :D Příště si to asi víc rozmyslím než se přihlásím k přednášení na Ostrakonu. Máte někdy takový "oknový" stav, třeba když píšete dlouhou seminárku a najednou nevíte, co psát? Už se mi to stalo v minulém semestru, kdy jsem prostě měsíc nebyla schopna nic napsat.....teď prostě nějak musím, protože za měsíc už je po Ostrakonu :-/ Místo abych něco dělala, tak nakupuju....zatracenej ebay :D


PS: Jak jste na tom Vy s tím pařákem a letní brigádou? Znáte obdobné divné jména ze svého okolí? (klasika Blanka Protrhlá a Prokop Buben se nepočítají :D) Prosím, dejte mi nějakou motivaci, jak si užít ty hice (a ne bazén nedoporučujte, neumím plavat :D)

8 komentářů:

  1. Já tě utěším - přestože jsem měla nahlášenou brigádu u máti v práci od ledna (!), nakonec mě z toho místa vyšouplo nějaké ředitelské dítko, takže přestože jsem s prací počítala a nic si proto nesháněla, nakonec budu jen trčet doma =___= Takže v tom nejsi sama :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mě tedy vůbec netěší, že má někdo takovou smůlu jako já ....a co hůř, když ho někdo vyšoupne protekčně :-/

      Vymazat
  2. Tak ty jména pobavily. Obávám se ale, že už žádné lepší neznám. :D
    jinak brigádu mám v Třebovickém Tescu. Nezapínají klimatizaci... Ale máme záchod. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jak přežít hice? Kupuj si krémové jogurty a dej je zmrazit (třeba jen trochu, na hodinu nebo tak). Některé jsou vážně dobré, je to taková alternativa k zmrzlině či zmrzlině v prášku.

    Mrzí mě ta brigáda. Taky mi zrušili brigádu, na kterou bych sice šla protekčně jako dítě zaměstnance :D, ale šla. (Copak může být nemocnice bez brigády?? Fuuu.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kde jde koupit zmrzlina v prášku? já myslela, že to je jen v Polsku aneb jejich Lody domove :D V nemocnici dělala kámoška loni brigádu, vytírala chodbu a na něco narazila (byla myšlenkama jinde) pak se podívala a tam mrtvola....

      Vymazat
    2. Já si ji pamatuji, když jsem byla malá~ :D Ale od té doby jsem na ni nenarazila, to je pravda.
      Já jsem pracovala u myček v kuchyni ^^; No, nemá to doopravdy až tak moc společného s nemocnicí.

      Vymazat
  4. Taky jsem spíš na nárazovky..i když vlastně ne úmyslně,raději bych chtěla něco dlouhodobějšího.Jinak perfektní header.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: